حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: : امروز با واژه کلیسای خانگی برای مسیحی کردن جوامع مسلمان رو به رو هستیم و برای دعوت کردن به این کلیسا از ماهواره و اینترنت استفاده می شود که مسلمانان نیز اعمال مسیحیت را انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۱۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع کارکنان سپاه استان ایلام اظهار کرد: یکی از شیوه های قوم یهود در طول تاریخ بحث نفوذ است بعد از اینکه حضرت عیسی به آسمان رفت فردی به نام شائول که یهودی بود ظاهراً ایمان آورد مسیحی شد و اسم خود را به پولس تغییر داد.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: از جملات اقدامات پولس حذف شریعت از مسیحیت است که باعث شده روزه و عبادت از مسیحیت حذف شده و فقط با یقین بر اینکه حضرت عیسی خداست و خدا هم محبت است که همین بر ایمان دار بودن کافی است.

وی گفت: مسیحیت اعتقاد دارند که خداوند یکی است ولی در عین حال سه تاست و می گویند هر کسی به عیسی بن مریم ایمان بیاورد که عیسی فرزند خداست بلکه خود خداست نیازی به عبادت ندارد چون به صلیب کشیدن حضرت عیسی کفاره گناهان تمام کسانی شد که حضرت عیسی ایمان آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام عنوان کرد: امروز با واژه کلیسای خانگی برای مسیحی کردن جوامع مسلمان رو به رو هستیم و برای دعوت کردن به این کلیسا از ماهواره و اینترنت استفاده می شود که اعمال مسیحیت را انجام دهند.

وی افزود: اخیراً شبکه GEM برای ترویج فرهنگ مسیحیت بازیگران را در ایران جذب می کنندو این از ثمرات یهود در مسیحیت است که دین حضرت عیسی را دگرگون کرد.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی تصریح کرد: در کتاب انجیل روابط نامشروع و ارتباط با زنان بی حجاب را به حضرت عیسی وصل کردند که این از نتایج نفوذ یهود در دین مسیحیت است.

وی با اشاره به آیه 102 سوره البقرة گفت: یهودی ها مثلثی با سه شاخصه شهوت، سحر و شیطان پرستی را تشکیل دادند که تفکر کابالا پشت بند آن است که معتقدند که در آیین یهود عرفان وجود دارد و اگر کسی بخواهد راز های عالم را کشف کند باید کابالیست شود.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: در کابالا شیطان پرستی محور است و به عنوان نماد خدا پرستش می شود . کابالیست ها حضرت سلیمان را جادوگر اعظم می دانند و  معتقدند که برای کشف سحر ها و راز های کابالا باید بیت المقدس را خراب کرد و گنج های کابالا را درآورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام اذعان کرد: پاپ هفت هزار کشیش دانشمند را دعوت کرد و با هم اندیشی فقه بدحجابی و شهوت رانی را برای خاموش کردن اسلام استخراج کردند.

وی با اشاره به افزایش فحشا و فساد در جوامع اسلامی؛ گفت: همه افراد در برابر شهوت ضعیف هستند و بسیاری شبکه های ماهواره ای وابسته به یهودیت یا بهائیت هستند شهوترانی را رواج می دهند .

حجت الاسلام محمد رضا عباسی با بیان اینکه یهودیان با در دست گرفتن غذا و دارو می خواهند بر جهان سلطه یابند؛ اظهار کرد: یهودیان با تغییر ژن های بدن حیوانات و درست کردن مرغ ماشینی، گاو هلندی و ... غذاهای طبیعی را از انسان ها گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: آخرین مدل های گوشی موبایل و شبکه های اینترنتی را برای کشورهای مسلمان می فرستند اما از  ارسال دارو برای نجات جان انسان خود داری می کنند.

وی در آخر بیان کرد: یهودیان افکار خطرناکی دارند و خود را صاحب همه چیز و برتر از دیگر ادیان و همه  اقوام می دانند.

 

ارسال نظرات