خبرهای داغ:
امروز مبارزه با استکبار ایجاد اشتغال است برای جوانان ما وبایدکمی از این فضای سیاسی که شهر وجوانان ما را درگیر کرده خارج شویم و این هم نشانه نبوغ انها در مسائل سیاسی است .
کد خبر: ۸۷۰۲۰۵۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

نماینده مردم اردستان اظهارکرد: در آستانه هفتم تیر یکی از عوامل این انفجاردستگیر وبه درک واصل شده است .

سید صادق طباطبایی نژاد در حاشیه مراسم هفتم تیر در محل مسجد جامع اردستان گفت: نهایت کار انسان وهر عملی انجام بدهد عاقبتش با خدا ست ومردم انقلابی ما هنوز این واقعه را فراموش نکرده اند واین روحیه انقلابی که در مردم خطه ما است امروز دغدغه رهبری است .

وی افزود: در جلساتی که در محضر مقام معظم رهبری رسیده ایم یک محور را موکدا بر آن  تاکید دارند وآن  حفظ روحیه انقلابی است  واین خیلی مهم است وایشان در جلسات دانشجویان،نمایندگان ومسئولین این موضوع را متذکر شده اند که حفظ روحیه انقلابی بوده که ما  پیشرفتهایی را داشته ایم وهر جا پسرفت داشته ایم پسرفت از این روحیه انقلابی  بوده است .

وی گفت: ما افتخار می کنیم که بعد از ۳۵سال از این واقعه مردم ما هنوز با این هنیت و همت در این جلسه  شرکت می کنند .

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده درخواستی را از مسئولین اردستانی که در اردستان بوده اند وتأثیر گذار بوده اند چه در سمت استانی وچه در سمت کشوری تصریح کرد:  بزرگترین مشکل کشوری مشکل اشتغال است ولی می توان آن را در اردستان برطرف کرد.

طباطبایی نژاد تأکید کرد: افرادی از منطقه اردستان وجود دارند که می توانند کارهایی را برای اشتغال انجام بدهند واگر بشود این معضل بیکاری را برطرف کرد و برای این جوانان کاری کرد بزرگترین خدمت را به منطقه کرده ایم.

وی با بیان اینکه امروز مبارزه با استکبار ایجاد  اشتغال است برای جوانان ما وبایدکمی از این فضای سیاسی که شهر وجوانان ما را درگیر کرده خارج شویم و این هم نشانه  نبوغ انها در مسائل سیاسی  است تصریح کرد: جوانان ما در تمام مسائل پیش قدم هستند  ولی در بحث مسائل خدماتی وعمرانی رشد نکرده ایم  واگر کسانی باشند  که نظری وراهکاری داشته باشندآن را به ما بدهند تا ما پیگیری کنیم.

نماینده اردستان تصریح کرد: این تقاضا را از تمام مردم عزیز منطقه اردستان دارم واز همه مسئولینی که دلشان برای مردم می سوزد تا در مسئله اشتغال هر آنچه که می توانیم  برای سرمایه گذاران راه را باز کنیم وایده های خود را ارائه دهیم.

وی  با بیان اینکه در مسئله اشتغال  امروز انقلاب ما مواجه با یک مسئله ای است که رهبر ما می گوید من شرمنده ام وشرمنده تر از جوانی هستم که نمی تواند برای خانواده خود کسب  معاش کند تصریح کرد: این شرمندگی باید در ما مسئولین بیشتر باشد نمی شود رهبر ما شرمنده باشد ومابر روی صندلی اداره یا هر مسئولیت دیگربنشینیم وهیچ تحرکی نداشته باشیم  .

ارسال نظرات
پر بیننده ها