رئیس حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به اینکه امروز دفاع از انقلاب و رهبری شاه کلید موفقیت و عزت ملت ایران است، گفت: ممکن است دوستان ناآگاه و دشمنان آگاه برنامه دیگری بچینند اما ما باید حواس‌مان جمع باشد.
کد خبر: ۸۷۰۲۰۱۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری در مراسم شب قدر در حسینیه عاشقان کربلای شهرستان ساری با اشاره به فضلیت امام علی (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) کسی بود که اسمش را خدا تعیین کرده بود.

وی با بیان اینکه این امام همام 13 سال با پیغمبر جهاد کرد در هجرت پا به پای رسول خدا حضور داشت، افزود: امام علی (ع) در 10 سال زمان پیامبر اکرم (ص) در تمام غزوات در کنار ایشان حضور داشتند. یزید بن معاویه در زمان شهادت امام حسین گفت من انتقام علی را از حسین گرفت.

رئیس حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به اینکه در جنگ خیبر امام علی (ع) توانست قلعه خیبر را فتح کند اما این علی (ع) همان کسی است که با تمام افتخاراتش 25 سال خانه‌نشین شد، تصریح کرد: امام علی (ع) در وصف این سال‌ها فرمودند؛ 25 سال تیغ در چشم و استخوان در گلو داشتم ولی صبر کردم.

وی با بیان اینکه صبر امام علی (ع) به دلیل زحماتی بود که برای اسلام کشیدند، خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواست علی (ع) را شکست بدهد چون ایشان پیکر و مجسمه اسلام بودند.

طاهری با اعلام اینکه جنایات داعشی‌ها همانند جنایت عبیدالله بن زیاد است، اضافه کرد: ملت ایران همان کسانی هستند که امام خمینی (ره) به صبر و استقامت ملت ایران افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار ملت ایران در تاریخ داریم که امام علی (ع) به امتش گفت خدا شما را بکشد که دل من را خون کردید، گفت: ملت ایران همان ملتی هست که تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

رئیس حوزه‌های علمیه مازندران با بیان اینکه آنها که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند آنها رفتند حتما نهج‌البلاغه را بخوانند و بدانند رفتن آنها به این منظور است که بخشی از خطبه‌های نهج‌البلاغه تکرار نشود، گفت: مدافعان حرم همانند مالک اشتر و عمار پشت سر مقتدای خود ایستادند.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری به پشتوانه ملت ایران فرمودند؛ اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را به آتش می‌کشیم و این افتخاری برای ملت ایران است.

طاهری با اشاره به اینکه امروز دفاع از انقلاب و رهبری شاه کلید موفقیت و عزت ملت ایران است، گفت: ممکن است دوستان ناآگاه و دشمنان آگاه برنامه دیگری بچینند اما ما باید حواس‌مان جمع باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها