خبرهای داغ:
مدیرکل بازرسی استان فارس با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مصدومان به خوبی در حال انجام است گفت:گزارش بازرسی استان فارس از نظارت بر روند درمانی مصدومان سانحه نی‌ریز تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۰۱۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کاظم اکرمی در حاشیه عیادت از مصدومان در بیمارستان شهید رجایی در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: اداره کل بازرسی استان بر اساس رسالتی که بر عهده دارد از ابتدای امر تاکنون با حضور متخصصان امر تمامی موارد را مورد بررسی قرار داده تا کم کاری صورت نگیرد.

بازرس کل استان فارس ادامه داد: بنده نیز در بیمارستان حاضر شده و از نزدیک با خانواده و خود مصدومان پیرامون وضعیت درمانی شان گفت و گو کردم که همه از روند درمانی رضایت داشتند.

اکرمی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مصدومان به خوبی در حال انجام است افزود: گزارش بازرسی استان فارس از نظارت بر روند درمانی مصدومان سانحه نی‌ریز تا 2 هفته آینده اعلام می‌شود

مدیرکل بازرسی استان فارس با اشاره به پیگیری مسئولان نسبت به کم کاری شرکت تعاونی مسافربری مربوطه گفت: صبح امروز مطلع شدیم مجوز فعالیت این تعاونی لغو شده و بازرسی‌ها در استان ادامه دارد

بامداد چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس که از مسیر سیرجان به سمت جنوب غرب کشور در حرکت بود در اطراف شهرستان‌ نی ریز واژگون شد. اکثر قریب به اتفاق مسافران این اتوبوس‌، سربازان نظام وظیفه بودند که زخمی و تعداد 19 سرنشین این اتوبوس که بیشتر آنان سرباز بودند قربانی این حادثه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها