جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب(استان هرمزگان) گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۸۷۰۲۰۰۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سید حسن فاطمی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  میناب استان هرمزگان گفت: شجره طیبه صالحین توانسته است با سرعت و کیفیت نسبی، شبکه وسیعی از حلقه های تربیتی صالحین را سامان دهد که این مهم در نوع خود جالب توجه است.

وی هدف از تشکیل حلقه های صالحین را تعالی معنوی بسیجیان مومن، متعهد، بصیر و ولایتمدار در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی در مجموعه بسیج عنوان کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  میناب با اشاره به نقش مهم بانوان با توجه به شرایط موجود جامعه و جنگ نرم دشمن علیه کشور اظهار داشت: امروزه بنابر شرایط زمانی جامعه و کشور به حساسیت زنان دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیاز دارد تا برای مقابله با جنگ نرم به جد وارد شوند.

سرگرد سید فاطمی سرگروه های حلقه های صالحین را سفیرانی دانست که باید برای زیرشاخه های خود نقش به سزایی ایفا کرده و با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری با آگاهی و شناخت اهداف دشمن در جهت شناخت و آگاه سازی افراد تلاش می کنند.

وی حلقه های شجره طیبه صالحین زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت برشمرد و گفت: با قرارگیری افراد در حلقه های شجره طیبه صالحین مسیر روشنی از معنویت ،تربیت و تعالی منتظران واقعی به روی افراد باز می شود.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات