مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان و شهادت حضرت علی (ع) در جوار امامزادگان سید محمد و سید علی در بخش آسفیچ بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۳۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) با حضور بخشدار بخش آسفیچ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئییس آموزش و پرورش و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهاباد و خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف مردم بخش آسفیچ در جوار امامزادگان واجب التعظیم "سید محمد و سید علی" در بخش آسفیچ شهرستان بهاباد برگزار شد.

"حجت الاسلام غیاثی" امام جماعت و روحانی بخش آسفیچ در این مراسم طی سخنانی با تسلیت سالروز شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) صحبتهای خود را در دوبخش با موضوع دعای جوشن کبیر و فضیلتهای حضرت علی (ع) آغاز کرد.

حجت الاسلام غیاثی گفت:امیدواریم که خداوند عنایت کند که بتوانیم شب قدر را که شب نزول ملائکه است به‌خوبی گرامی بداریم و از مغفرت این شب‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از فرصت‌های طلایی که خداوند برای بندگانش قرار داده است، لیالی متبرکه قدر است و جوانان و نوجوانان می‌توانند با استغفار به درگاه خداوند تقدیر مناسبی برای خود در ادامه زندگی رقم بزنند.

غیاثی با اشاره به شهادت امام علی (ع) در لیالی قدر افزود: عدالت و یاور مظلوم بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های این امام همام است که سیره و رفتار وی برای ما الگو و درس بزرگی در زندگی است.

سخنرانی مذهبی، مراسم قرآن به سر گذاشتن، دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، مداحی ویژه شهادت حضرت علی (ع) از جمله برنامه‌های اجراشده در جوار امامزاده سید محمد و سید علی از نوادگان حضرت موسی ابن جعفر (ع) بخش آسفیچ بهاباد بود.


ارسال نظرات