عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید شرکت‌ها و گروه‌های دانش‌بنیان برای تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۲۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، لطیفه مبین در جلسه کارگروه موضوعی و تخصصی زن و خانواده استان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و گروه‌هایی که با عنوان دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند، برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیز گام بردارند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای نهادینه کردن شعار سال در جامعه استفاده حداکثری به عمل آورد، تا رشد اقتصادی به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کند.

این مسؤول ضمن ابراز تاسف از اینکه برای رفع مشکلات مختلف برنامه روشن و مشخصی وجود ندارد، اضافه کرد: لازمه رفع مشکلات و چالش‌های موجود حرکت سیستمی است، بنابراین ضمن داشتن برنامه باید رو به جلو حرکت کنیم، تا نتایج مورد انتظار به دست آید.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ابراز تاسف از اینکه شاهد تعطیل شدن واحدهای تولیدی و صنایع حتی واحدهای صنفی هستیم، بیان داشت: قبل از اینکه تعداد واحدهای تعطیل و مشکل‌دار افزایش پیدا کند، باید برای آسیب‌شناسی و رفع معضل‌ها قدم برداشته شود.

مبین با اظهار به اینکه مقامات، دست‌اندرکاران و مدیران ضمن حضور در همایش‌ها و نشست‌های مختلف گزارش عملکرد خود را ارائه دهند، اضافه کرد: ضمن طرح موفقیت‌ها باید راه‌های نرفته و مشکلات حل نشده مطرح شود.

این مسؤول بر ضرورت تدوین و در نظر گرفتن برنامه‌های حمایتی در این زمینه تاکید و تصریح کرد: باید از ایده‌ها، نظرات و پیشنهادهای افراد صاحب‌نظر و متخصصان حوزه اقتصاد استفاده لازم را برد، تا ضمن رفع مشکلات فعلی جامعه به سمت رشد و شکوفایی سوق پیدا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه استفاده از ظرفیت‌ داخلی و ایده‌ شرکت‌ها و گروه‌های دانش‌بنیان را پیشنهاد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سپاه شهدای استان از فعالیت‌های مختلف تاکنون حمایت لازم را به عمل آورده است.

وی ضمن اینکه باید نسبت به تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای خلاء و کم‌‌کاری وجود داشته است، دشمنان نظام و انقلاب از غفلت ما برای تحقق یافتن اهداف خود استفاده حداکثری کرده است.

ارسال نظرات