خبرهای داغ:
فرماندار خوی تاکید کرد

تسریع روند گازرسانی به شهرک صنعتی ایواوغلی

فرماندار خوی بر تسریع روند گازرسانی به شهرک صنعتی ایواوغلی خوی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین سیوانی‌اصل گفت: گازرسانی به روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه گازرسانی به روستاهای شهرستان خوی نیز به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به هفت روستای شهرستان خوی در دست اجرا است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به این روستاها تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز در خوی به 61 روستا خواهد رسید.

فرماندار خوی با اشاره به آب و هوای نسبتا سرد در این شهرستان، اعلام کرد: با توجه به سرد بودن هوای شهرستان خوی به ویژه در فصل زمستان، لازم است تا زمستان عملیات گازرسانی این روستاها به اتمام برسد.

این مسؤول با بیان اینکه دولت در راستای ارائه خدمات به مناطق کمتر برخوردار و روستایی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است، خاطرنشان کرد: تاکنون 43 درصد جمعیت روستایی خوی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

سیوانی‌اصل بابیان اینکه بنا داریم امسال در 24 روستا نیز عملیات گازرسانی را آغاز کنیم، بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان خوی تاکید کرد و افزود: در این زمینه لازم است روستاییان نیز همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار خوی بر گازرسانی به شهرک صنعتی ایواوغلی خوی تاکید کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات و ایجاد زیرساختهای مورد نیاز در این شهرک صنعتی سبب رغبت هر چه بیشتر تجمع واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی خواهد شد.

این مسؤول اعلام کرد: بن اداریم تا پایان امسال میزان جمعیت برخوردار از نعمت گاز را در روستاهای شهرستان خوی به بالای 60 درصد برسانیم.

ارسال نظرات