خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی چالدران خبر داد

تربیت 11 حافظ قرآن کریم در پاسگاه‌های انتظامی چالدران

فرمانده انتظامی چالدران از تربیت 11 حافظ قرآن کریم در پاسگاه‌های انتظامی چالدران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۱۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر درستی از برگزاری محافل قرآنی در پاسگاه‌های انتظامی شهرستان چالدران خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری این محافل تا به امروز توانسته‌ایم 11 حافظ قرآن کریم تربیت کنیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآن در بین اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: برای این منظور در سطح پاسگاه‌های انتظامی شهرستان چالدران نیز محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی چالدران با بیان اینکه دور جدید این محافل قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان در پاسگاه‌های انتظامی شهرستان آغاز شده است، ادامه داد: به صورت روزانه تمام پایوران و پرسنل پاسگاه‌ها در این کلاس‌ها حضور می‌یابند.

این مسؤول با بیان اینکه در این آیین جمع‌خوانی قرآن کریم روحانیان و قاریان برجسته‌ای حضور دارند، اعلام کرد: چنین برنامه‌هایی سبب می‌شود افراد در محیط کاری بیش از پیش مسائل قرآنی و دینی را رعایت کنند.

درستی با بیان اینکه مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان در پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام پرسنل به صورت روزانه در این مراسم حضور دارند.

فرمانده انتظامی چالدران تعمیق باورهای دینی، ترویج فرهنگ دینی و قرآنی، تمسک به قرآن کریم و بهره‌گیر از قرآن در ارائه خدمت را مهمترین موضوعات در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین محافلی خود را در ماموریت‌ها و خدمات سازمانی نشان می‌دهد.

این مسؤول با اشاره به تعداد پاسگاه انتظامی که در آنها محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: در چهار پاسگاه انتظامی این شهرستان محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار