خبرهای داغ:
قاضی‌پور:

ابراز تاسف از دریافت حقوق‌های نجومی برخی مسئولان

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مساحت اتاق برخی مسئولان ۶۰۰ متر بوده در حالی که این اسراف است چون برخی مردم عادی از تهیه یک اتاق ۱۲ متری عاجز هستند بنابراین در جمهوری اسلامی ایران باید با این ناعدالتی‌ها مقابله کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۱۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور با اشاره به دریافت حقوق نجومی توسط برخی مسئولان اظهار داشت: با توجه به اینکه هم‌اکنون هزینه‌های زندگی بسیار زیاد است برخی مسئولان پاکدست که از رشوه و رانت استفاده نمی‌کنند، کمبودهای خود را به وسیله قانون یعنی اضافه‌کاری و حق ماموریت، حق مشاوره و حق جلسه جبران می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از حقوق‌های نجومی گفت: در شرایط فعلی باید سران سه قوه پاکسازی را از خود آغاز کرده و رئیس جمهور نیز به وسیله سازمان مدیریت برنامه‌ریزی پیگیری‌های لازم را در زمینه مبارزه با بی‌قانونی انجام دهد تا عدالت علوی در جامعه حکم‌فرما شود.

قاضی‌پور افزود: متاسفانه این زندگی اشرافی در بین مسئولان تنها در دولت یازدهم رخ نداده بلکه در دولت‌های گذشته نیز همواره شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی بوده‌ایم و حتی می‌توان گفت ریشه این اشرافی‌گری از اواخر سال 61 در ایران آغاز شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه مساحت اتاق برخی مسئولان 600 متر بوده در حالی که این اسراف است چون برخی مردم عادی از تهیه یک اتاق 12 متری عاجز هستند و بنابراین در جمهوری اسلامی ایران باید با این ناعدالتی‌ها مقابله کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار