نماینده خبرگان رهبری:

هر کسی در مقابل ولایت قرار بگیرد، نابود می شود

نماینده خبرگان رهبری با بیان این مطلب اگر کسی بخواهد با هر سابقه انقلابی در مقابل رهبری و ولایت فقیه بایستد، در مقابلش خواهیم ایستاد گفت:هر کسی در مقابل ولایت قرار بگیرد نابود می شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۹۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مراسم شب شهادت امیرالمومنین(ع) در مصلای بزرگ شهرستان بابل با بیان این مطلب که شیطان همواره در کمین انسان است، گفت: خداوند در قرآن همواره هشدار می دهد که شیطان دشمن آشکار انسان است و باید از آن دوری کند.

 

وی با اشاره به رمی جمرات در اعمال حج، افزود: سنگ زدن به شیطان در نگاه شیعه تنها یک نماد است و باید با شناخت شیطان عصر با آن مقابله کرد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه حوزه علمیه قم شیطان را اسم عام عنوان کرد و اظهار داشت: ابلیس یک فرد است و شیطان اسم عام محسوب می شود و مصداق های آن همواره در زندگی وجود دارد.

 

وی با اشاره به بیان امام راحل که آمریکا را شیطان بزرگ نامید، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز نماد فرعون ها و نمرودهای زمان محسوب می شود که در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده است.

 

آیت الله توکل بصیرت حقیقی را شناخت حق و باطل عنوان کرد و تصریح کرد: اگر شیطان این زمان را نشناسیم نمی توانیم دنباله روی حق باشیم.

 

وی قرار نگرفتن در دام شیطان و جبهه شیطانی را تنها در ثابت قدم بودن در مسیر ولایت حق دانست و افزود: خداوند ملتی را بی جهت عزتمند و ملتی هم بی دلیل ذلیل و خوار نمی کند و جامعه اسلامی تنها با ولایت حق عزت پیدا می کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ایستادگی در مسیرالهی و تقابل با جناح شیطان را باعث عزتمندی بیان کرد و گفت: این عزت امروز ما نتیجه خواستن پدرانمان با جان دادن و خون دادن و زندان کشیدنها در مسیر حق به دست آمده است.

 

وی ادامه داد: اگر ملتی با فراموشی حق، بصیرت نداشته باشد حتما زمین می خورد.

 

آیت الله توکل با اشاره به فتنه انگیزی شیطان برای کمرنگ کردن حضور پیروان جبهه حق، اظهار داشت: باید مراقب فتنه انگیزی شیطان و پیروان آن بود که تمام تلاش آنها برای خالی کردن جبهه حق و عدم اطاعت از ولایت حق است.

 

وی افزود: فتنه گران داخلی پیرو شیطان بزرگ در فتنه هایی مانند فتنه 78 و 88 سعی کردند تا رکن رکین این انقلاب یعنی ولایت فقیه را بشکنند.

 

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) برای یاری رهبر الهی در جامعه اسلامی، تاکید کرد: کوچکترین غفلت در یاری رهبر و ولایت حق موجب خسران می شود زیرا تسلط شیطان وعمال آن را پی خواهد داشت.

 

وی به ماجرای گوساله سامری و غیبت چهل روزه حضرت موسی پرداخت و گفت: سامری از خواص، موحدان و مجاهدان دوران حضرت موسی(ع) بود ولی دنیاطلبی و نفسانیات او را در زمره گروه شیطان و مقابل ولایت الهی قرار داد و علت پیروی مردم از وی به علت سوابق درخشان او در گذشته بود.

 

آیت الله توکل به دیگر ریزش های خواص در صدر اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: طلحه، زبیر و شمر از نمونه های افراد خواص باسابقه درخشان در گذشته خود بودند که دنیاطلبی آنها را در مقابل ولی امر الهی دوران خود قرار داد.

 

وی افزود: در دوران انقلاب هم شاهد بودیم که افرادی با سابقه درخشان مجاهدت و ارزش ها به تدریج در مقابل انقلاب قرار گرفتند و از این رو ملاک همواره حال فعلی افراد است.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این مطلب اگر کسی بخواهد با هر سابقه انقلابی در مقابل رهبری و ولایت فقیه بایستد، در مقابلش خواهیم ایستاد گفت:هر کس در مقابل ولایت قرار گیرد نابود می شود.

 

وی با اشاره به برخی تحرکات اصحاب فتنه خطاب به آنان، گفت: ما مقابل فتنه گران و فتنه سازی های آنان ساکت نخواهیم شد و جانمان را در مسیر انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه فدا می کنیم.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها