مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی می‌تواند آینه‌ای برای انعکاس نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایانگری چهره‌های واقعی آمریکای جنایتکار باشد.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۶۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

سرهنگ پاسدار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به حمایت قشر بسیج هنرمندان از ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: فلسفه تشکیل بسیج حضور در عرصه‌هایی است که کمتر دستگاه‌های دیگر به آن ورود پیدا می‌کنند و شاید با تاخیر عکس‌العملی در مقابل این دست از اتفاقات اجتماعی و حرکت‌های خودجوش از خود نشان می‌دهند.

وی افزود: استکبار جهانی و کشورهای غربی ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند ولی در عمل عکس این امر را نشان داده‌اند، مصادیق بارز آن حضورشان در کشورهای منطقه است که سال‌ها شاهد آن هستیم تا حق حاکمیت ملت‌ها را سلب کنند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد به شکل خودجوش در استان مرکزی شکل گرفته که سبب ایجاد انگیزه مضاعف در دستگاه‌های وابسته به نظام و دستگاه‌های مدافع نظام از جمله سپاه و بسیج می‌شود تا در برنامه‌های این ستاد شرکت داشته باشند.

سرهنگ پاسدار احمدی ادامه داد: بسیج هنرمندان نیز به سهم خود در برنامه‌های ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی و محکومیت این ادعای واهی، مشارکت و اقداماتی را انجام خواهد داد.

وی افزود: در عصر ارتباطات و رسانه، کشورهای غربی به شدت علیه ایران که کانون توجه جهان و نماد دموکراسی واقعی در جهان است تبلیغات گسترده‌ای را به راه انداخته‌اند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: استکبار جهانی برخلاف آنچه که مدعی آن است خفقان رسانه‌ای را بر کشور خود حاکم کرده است به نحوی که شاهدیم با وجود شعار آزادی که می‌دهند مردم آمریکا امکان دسترسی به برنامه‌های ماهواره‌ای را به شکل آزادانه ندارند و در نهایت عکس‌العمل‌هایی که درباره جرییانات جهانی از خود نشان می‌دهند نشات گرفته از بی‌خبری آنان است.

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی گفت: دولت آمریکا یکی از اصلی‌ترین موانع سلطه خود بر جهان را اسلام ناب محمدی(ص) که ایران اسلامی پرچمدار آن است می‌داند، بنابراین در طول 37 سال گذشته کوشیده تا علاوه بر انجام انواع اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب‌اسلامی با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای و دستگاه تبلیغاتی جریان‌ساز صهیونیستی موضوع «حقوق بشر» را که آمریکا با عنوان بزرگترین کشور ناقض آن در جهان شناخته می‌شود به ابزار و حربه‌ای برای فشار بر کشورهای مستقل به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران مبدل سازد.

وی افزود: اختصاص هفته‌ای به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی می‌تواند آینه‌ای برای انعکاس نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایانگری چهره‌های واقعی آمریکای جنایتکار باشد.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: خوی استکبار منشی استکبارجهانی پایان پذیر نخواهد بود و همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند " حتی اگر در تمام امریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید چون امریکا شیطان بزرگ است."

سرهنگ پاسدار احمدی یادآور شد: متاسفانه بزرگترین سازمان‌های دفاع از حقوق بشر نظیر سازمان ملل آلت دست کشورهای غربی هستند و حتی برخی از کشورهای منطقه مانند رژیم آل‌سعود از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند و جانب‌دارانه از مصالح خود کنار می‌کشد و ابزاری برای حفظ منافع استکبار جهانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات