نماینده مردم بابل شهید بهشتی را الگوی کامل یک نیروی تشکیلاتی ، انقلابی و عدالتخواه دانست و به جوانان توصیه کرد از آرا و اندیشه این چهره متفکر و انقلابی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۵۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسین نیازآذری در جمع مردم بابل با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام و فاجعه هفتم تیر 1360 که در آن آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش کربلای ایران را ساختند خاطرنشان کرد: شهید مظلوم بهشتی پیرو منش و مظلومیت و عدالتخواهی حضرت علی بود.

نماینده بابل ادامه داد: اگر می خواهیم انقلابیگری در کشور پویا و مانا باشد شایسته است اندیشه و اهداف شهدای انقلاب همچون دکتربهشتی زنده نگه داشته شود.

نماینده بابل با انتقاد از کمرنگ شدن ارزش های انقلابی و هجوم به ارزش های انقلابی گفت: سازمان های فرهنگی نباید از توسعه و بسط تفکرات و ارزش های انقلابی غافل بمانند و منفعل عمل کند.

نیازآذری شهید بهشتی را الگوی کامل یک نیروی تشکیلاتی ، انقلابی و عدالتخواه دانست و به جوانان توصیه کرد از آرا و اندیشه این چهره متفکر و انقلابی استفاده کنند.

نماینده بابل به همین مناسبت از دستگاه قضایی خواست در مبارزه با مفاسد فرهنگی و اقتصادی بیش از پیش مبارزه کند و اجازه ندهد جمهوری اسلامی که خون بها و مجاهدت های شهیدانی چون دکتر بهشتی و یارانش هست به انحراف برود.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری و مردمی بودن را از سفارشات اکید شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی برشمرد و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر توجه به محرومان که وصیت و مرام حضرت علی علیه السلام هست تاکید کرد.

نماینده بابل در پایان همه مسوولان را به توجه بیش از پیش به محرومان و دستگیری از آنان فرا خواند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها