خبرهای داغ:

کاهش زمانی ۴۰درصدی در رسیدگی به پرونده های دادگستری هندیجان

رییس دادگستری هندیجان از ۴۰درصد کاهش در وقت وزمان رسیدگی به پرونده های دادگستری هندیجان خبر داد وگفت:پرونده های ورودی به دادگستری با همکاری و پیگیری قضات و پرسنل دادگستری هندیجان از سال ۹۴تا کنون نسبت به سال های گذشته کاهش زمانی داشته است.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۳۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
سید محمود هاشمی پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان  ضمن  تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد وخاطر شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران انقلاب اظهار کرد:در سال ۱۳۹۴ تعداد۶۵۱۰پرونده دادگستری هندیجان ورودی داشته که تعداد ۵۸۲۶پرونده با پیگیری و رسیدگی کامل مختومه شده است.

وی افزود: شناسایی و دستگیری  و پیگیری پرونده ها و اجرای احکام قضایی با همکاری قضات و پرسنل دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف و نیروی های امنیتی، بسیج ، سپاه پاسداران ونیروی انتظامی برای آسایش و امنیت مردم  هندیجان  بوجود آمده است.

وی بابیان اظهارات بعضی افراد که خودرا  فامیل یا دوست قاضی قرار می دهند گفت:با افرادی که با عنوان های گوناگون تقاضای وجه نقد می کنند که با فلان قاضی دوست یا فامیل هستند و می توانند با این طریق مشکلات افراد را حل بکنند بلافاصله به مجموعه دادگستری اطلاع داده که  پس از دستگیری و رسیدگی به شدت طبق قانون با آنان برخورد می شود.

هاشمی رییس دادگستری هندیجان عنوان کرد:دستگاه قضایی هندیجان وظیفه دارد با اشرار ، بی نظمی های عمومی ،سلب آسایش و آرامش  و مزاحمین نوامیس مردم  طبق قانون به شدت برخورد می نماید.

وی با اشاره به همکاری مردم با نیروهای امنیتی در سطح شهرستان بیان کرد:مردم طبق گذشته برای حفظ امنیت با نیروی انتظامی و اطلاعات شهرستان همکاری داشته تا آرامش مجرمین سلب و به موقع دستگیرو رسیدگی بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار