خبرهای داغ:
مسوول دفتر ارتباطات مردمی هندیجان نماینده علی گلمرادی در مجلس گفت:با همکاری نخبگان و صاحبنظران دلسوز شهرستان نخستین کار گروه تخصصی برنامه ریزی و توسعه روستایی در هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۲۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،نخستین جلسه کار گروه برنامه ریزی و توسعه روستایی هندیجان پیش از ظهر یکشنبه با حضور بخشدار مرکزی ، دهیاران روستاها ،مسوول دفتر ارتباطات مردمی هندیجان نماینده علی گلمرادی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معتمدین ،صاحبنظران و فرهیختگان و فعالان امور روستایی وشهری در دفتر ارتباط مردمی هندیجان برگزار شد.

فتح الله الهیاری در این جلسه کار گروه ضمن خوش آمد و همچنین تسلیت ایام سوگواری  سالروزشهادت حضرت امام علی (ع)  اظهار کرد:از اولویت های مهم کاری مشکلات فراوان روستاهای تابع هندیجان است که نیاز به بررسی و پیگیری در رفع مشکلات
 دارد.

وی افزود:از معضلاتی که تا کنون رفع نشده آب شرب و مصرفی اهالی روستاها است که از با راهکار های مناسب قبل از شدت گرما رفع و آب رسانی انجام بگیرد.

وی بابیان مشکلات بهسازی  روستاها و جاده ایی گفت:بهسازی روستاها از مواردی هست که با همکاری مسوولان مربوط در دستور کار قرار بگیرد و جاده های ارتباطی روستاها آسفالت و لکه گیری و بازسازی بشود.

الهیاری مسوول دفتر ارتباطات مردمی هندیجان عنوان کرد:زهکش هایی در مسیر رودخانه زهره احداث شده که یک فاجعه بزرگی به حساب می آید که به کشاورزان ضرر می رساند در شرایطی که زمین کشاورزان شدید با کمبود آب روخانه مواجع هستند.

وی با اشاره به تخصیص آب به زمین کشاورزان هندیجان بیان کرد:سالیان سال شده زمین کشاورزان با مشکل نبود آب مواجع شدند که نیاز است ادارات مربوطه تصمیمی در خصوص تخصیص آب سهمیه ایی بصورت ثابت  در نظر  بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها