خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

آمریکا از هیچ جنایتی علیه ایران دریغ نکرده است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه آمریکا از هیچ جنایتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است، گفت: با توجه به این امر 6 تا 12 تیر ماه در راستای افشاگری چهره پلید آمریکای جنایتکار به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۱۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری در جمع بسیجیان و جوانان پایگاه شهید حیدری حوزه شهری شهداء با اشاره به موضوع حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: در سال گذشته مقام معظم رهبری به جنایات آمریکا در تیرماه 1360 و سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و آن را به عنوان حقوق بشر آمریکایی معرفی کردند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار در تیرماه 1360 جنایت‌هایی علیه ملت ایران اسلامی انجام داده است که از جمله این جنایت‌ها می‌توان به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین کوردل که منجر به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان شد و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری درمسجد ابوذر توسط گروهک فرقان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر و حمله شیمیایی جنگنده‌های بعثی عراق و به شهادت رسیدن 110 نفر در تیرماه 1366 نیز از دیگر جنایت آمریکا علیه ایران بود.

وی ادامه داد: با توجه به این امر از ششم تا 12 تیر ماه در راستای افشاگری چهره پلید آمریکای جنایتکار به پیشنهاد مقام معظم رهبری در سال گذشته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

مرادی در ادامه به اهمیت جبهه مقاومت و مظلومیت شهدای مدافع حرم در سطح جامعه گفت: جنگ نیابتی آمریکا و استکبار جهانی بعد از بیداری اسلامی در سال 89 نیز از دیگر مواردی است که دشمنان در راستای مقابله با انقلاب اسلامی در سطح منطقه به راه انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا از هیچ جنایتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری «جنگی که در منطقه توسط داعش و گروه‌های تکفیری است برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است».

انتهای پیام/

ارسال نظرات