خبرهای داغ:
نماینده منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما باید قدردان کسانی باشیم که فرهنگ شب زنده‌داری را به ما آموختند، گفت: در شب قدر از خداوند متعال عافیت روح و جسم و عافیت فردی و اجتماعی برای تمام مسلمین بخواهیم.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۷۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی شامگاه یکشنبه در جمع مردم همدان در گلزار شهدا با تسلیت ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی(ع) اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشیم که به ما توفیق داد تا شب قدر را در کنار مرقد مطهر شهدای بزرگوار و علمای بزرگ درک کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان کسانی باشیم که فرهنگ شب زنده‌داری، توبه و تضرع به درگاه خداوند را به ما آموختند، گفت: در شب قدر از خداوند متعال عافیت روح و جسم و عافیت فردی و اجتماعی برای تمام مسلمین بخواهیم.

نماینده منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت شب قدر تصریح کرد: در قرآن کریم یک سوره مخصوص شب قدر نازل شده ست.

وی با بیان اینکه قرآن کریم برای هدایت همه نازل شده است، ادامه داد: اگر تاکنون انحرافی از برنامه‌های قرآن در زندگی فردی و اجتماعی یا سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داشته‌ایم باید در این شب با خدای خود عهد ببندیم که از این به بعد تمام برنامه‌های زندگی ما در سایه قرآن مجید این کتاب هدایت باشد.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به عظمت شب قدر گفت: قرآن کریم در این باره می‌فرماید شب قدر از هزار ماه فضلتش بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید شاکر خداوند و قدردان کسانی باشیم که احیاء را در سبد فرهنگی ما قرار دادند، افزود: بهترین اعمال امشب توبه از گناهان است.

نماینده منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت امام علی(ع) و 72 تن از شهدای مظلوم نظام جمهوری اسلامی و در رأس آنها شهید بهشتی عنوان کرد: شهدا در محضر خداوند اجر و قرب دارند و یک عمر در راه خدا قدم برداشتند و امشب سعادتی است که در کنار شهدا مراسم احیاء را برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مصمم باشیم حق الناس را به مردم برگردانیم و خداوند نیز به ما وعده کرده گناهان ما را می‌آمرزد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات