روحانی به شهادت حضرت علی (ع) اشاره و تصریح کرد: روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) را روز عزا بدانیم و آن روز را به مانند عاشورا تلقی کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۶۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام حسن روحانی یکشنبه‌ شب در جمع مردم بابل در بخش دیگری از سخنانش به فضایل شب قدر اشاره و اظهار کرد: شب و فرصتی به مانند این فرصت طلایی برای کسی رخ نمی‌دهد، یک سال تمام انتظار می‌کشیم تا لیله‌القدری برسد تا در آن شب تمام آنچه را که انتظار داریم برای ما مهیا شود، این شب آنقدر عظمت دارد که به غیر از خدای متعال و اولیای الهی کسی از عظمت آن آگاهی ندارد.

وی شرف، عزت و عظمت، تقدیر، قدرشناسی از خدای متعال  و شناخت انسان از خود را از معانی قدر برشمرد و افزود: اگر کسی قدر خود را به خوبی بشناسد در چنین شبی آرام نمی‌نشیند و سعی می‌کند عالی‌ترین بهره را از این شب ببرد و از این فرصت استفاده کند چرا که بالاتر از این فرصت برای انسان مهیا نمی‌شود.     

روحانی به شهادت حضرت علی (ع) اشاره و تصریح کرد: روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) را روز عزا بدانیم و آن روز را به مانند عاشورا تلقی کنیم و دست از کار بکشیم و بگوییم که امروز روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) است و در عزاداری‌ها و دسته‌های سینه‌زنی و مجالس و محافل حضوری جدی داشته باشیم تا از این طریق آنگونه که شایسته است ادب خود را نسبت به امیرالمومنین (ع) نشان بدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها