خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد

نبود شغل و رکود بازار از مشکلات عدیده جوانان امروز / دریافت حقوق‌های میلیونی تجاوز به حقوق ملت ایران

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فقر، نبود شغل و رکود بازار از مشکلات عدیده جوانان امروز جامعه است.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۶۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی شامگاه یکشنبه در جمع مردم همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت لیالی قدر و عظمت این شب‌ها اظهار داشت: دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) مهم‌ترین خواسته مومنان و بهترین عبادت نیز دوری از معاصی و گناهان است.

وی گفت: امروز خانواده نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کند؛ پدران و مادران در خانواده باید مراقب اخلاق و رفتار خود باشند چرا که بداخلاقی در محیط خانواده تمامی اعمال نیک انسان را تباه می‌کند.

امام جمعه همدان با اشاره به احادیث ائمه اطهار(ع) گفت: حفظ اعمال نیک و عبادات از انجام آن سخت‌تر است بنابراین مومنان باید مراقب باشند تا ثواب اعمال خود را به راحتی از دست ندهند.

وی فقر، نبود شغل و رکود بازار را از مشکلات عدیده جوانان امروز جامعه مطرح کرد و اظهار داشت: در این ایام و لیالی همه باید با دعا و تضرع برای حل این مشکلات از خداوند متعال کمک و یاری بطلبیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود دریافت حقوق‌های میلیونی توسط برخی افراد را تجاوز به حقوق ملت ایران دانست و افزود: امروز بزرگترین نعمت جامعه ما امنیت است و همگان باید قدردان تامین‌کنندگان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه 16 میلیون دختر و پسر جوان آماده ازدواج در کشور وجود دارد تاکید کرد: باید تلاش شود با ترویج ازدواج آسان، سخت‌گیری نکردن در مهریه‌ها و تامین جهیزیه‌ها زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و از طلاق‌هایی که سبب واهی در زندگی‌ها رخ می‌دهد جلوگیری کرد.

محمدی گفت: همه باید برای ازدواج آسان جوانان کمک کنند چراکه بر اساس احادیث کسانی که زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند روز قیامت در سایه عرش الهی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار