رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد

افزایش ۱۵درصدی اظهارنامه‌های مالیاتی اصناف به‌دنبال توافق با دولت

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تعامل سال قبل اصناف و دولت دستاوردهای خوبی را به‌همراه داشته که نمونه آن را در توافق مالیاتی شاهد هستیم و باعث افزایش ۱۵درصدی اظهارنامه‌های مالیاتی شده است.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۵۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی با اشاره به تعامل خوب و مثبت دولت با اصناف خاطرنشان کرد: حمایت از اصناف در برنامه‌های توسعه کشور به‌عنوان بزرگترین حوزه اقتصادی کشور و توجه به بنگاه‌های کوچک به‌عنوان بخش عظیم فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال نقش مؤثر و حائز اهمیتی در توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت.

فاضلی افزود: در سال گذشته قول ایجاد 200 هزار شغل را دادیم که خوشبختانه با یاری و مساعدت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شد و اگر حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم از سوی دولت با تأمین تسهیلات صورت بگیرد، می‌توان این میزان را افزایش داد.

وی با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه هیچ ماده و حکمی در راستای توسعه و نوسازی اصناف نبود، تأکید کرد: بخش عظیم اقتصاد کشور در راستای نظام نوسازی محقق می‌شود و از دولت تقاضا داریم از 8 حکم پیشنهادی اتاق اصناف کشور از اصناف نیز مانند سایر بخشها حمایت شود.

فاضلی افزود: بخش بزرگ و عظیم اصناف با گستره 24 میلیون جمعیت در کشور غریب واقع شده و امید داریم  در این راستا دولت محترم حمایت‌های لازم از اصناف را داشته باشند.

ارسال نظرات