مسئول قرارگاه عمار تاکید کرد که به هر میزان که گفتمان کشور به اصول قبول کدخدا نزدیک باشد، دشمن فشار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۲۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره روحیه انقلابی، اظهار کرد: روحیه انقلابی در میان مردم وجود دارد، اما برخی مسؤلان با رعایت نکردن این قاعده به بنیانهای انقلاب اسلامی آسیب می‌زنند که عملکردشان موید این امر است.

وی راهکار انقلابی‌شدن مسؤلان را مبارزه با روحیه اشرافی‌گری و مقابله با دریافت دستمزدهای کلان دانست و افزود: باید مسؤلان به ثواب و عقاب اعمال خود در آخرت توجه کرده تا انقلابی شوند و انقلابی عمل کنند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: اتفاقات چند سال اخیر نشان داد که حرکت بدون روحیه انقلابی به ضرر کشور است و با « حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود». به نظر می‌رسد گفتمان انقلاب اسلامی در سه سال گذشته برای برخی، فقط اقدامی ظاهری بوده است.

وی تاکید کرد: به هر میزان که گفتمان کشور به اصول قبول کدخدا نزدیک باشد، دشمن فشار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

مسئول قرارگاه عمار در پایان با انتقاد از اقدامات اخیر دولت بحرین در سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم»، گفت: حمایت دولتهای استکباری به ویژه امریکا دلیل اصلی برخورد نامناسب رژیم آل‌خلیفه با یک روحانی برجسته اسلامی است و گرنه حاکمیت بحرین جرأت چنین اقدامی را نداشت.

ارسال نظرات