خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

عمل به سیره اهل بیت(ع) باید در زندگی ما جاری و ساری باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه عمل به سیره اهل بیت(ع) باید در زندگی ما جاری و ساری باشد، گفت: طلب مغفرت اهل بیت(ع) از خداوند شامل کسانی می‌شود که در قلب محبت به اهل بیت (ع) دارند و در عمل به سیره آنان پایبند باشند.
کد خبر: ۸۷۰۱۷۰۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
پایبندی و عمل به سیره و منش اهل بیت(ع) باید در زندگی ما جاری و ساری باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به دو امانت پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) فرمود من از میان شما می روم در حالی که دو چیز گرانبها به امانت می گذارم یکی قرآن و دیگری اهل بیتم، هر کس می خواهد در دنیا وآخرت رستگار شود باید به این دو امانت گرانبها توسل جوید.

وی افزود: به همین امید ما پیروان اهل بیت(ع) به توصیه پیامبر مکرم اسلام(ص) در شب‌های قدر قرآن به سر می‌گیریم وبا احکام و دستورات قرآن تجدید پیمان می‌بندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در خصوص اهمیت محبت به خاندان اهل بیت(ع) به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) فرمود هرکس در دل، محبت به اهل بیت (ع) را داشته باشد، اهل بیت(ع) در چند جا از جمله در هنگام قرار گرفتن در داخل قبر او را همراهی می‌کنند و برای وی طلب آمرزش می‌کنند و کسی که با محبت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) از دنیا برود، شهید است.

وی در خصوص اهمیت ویژه زیارت قبر اباعبدالله (ع) بیان داشت: هرکس قبر با برکت امام حسین (ع) را در دنیا زیارت کند فرشتگانی از هنگام شروع به سفر زیارت آن بزرگوار تا پایان عمر و در هنگام مرگ نیز تا روز قیامت برای زائر امام حسین(ع) از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش می‌کنند.

شیرزادی با بیان اینکه پایبندی و عمل به سیره و منش اهل بیت(ع) باید در زندگی ما جاری و ساری باشد، افزود: طلب مغفرت و آمرزش اهل بیت(ع) از خداوند متعال شامل حال کسانی خواهد شد که هم در قلب ابراز محبت به اهل بیت (ع) را دارند و هم در عمل به سیره، منش، گفتار، کردار و رفتار اهل بیت(ع) پایبند باشند.

وی ادامه داد: دروغ گفتن در گفتار اهل بیت(ع) نبود و ما پیروان اهل بیت(ع) نیز باید از دروغ گفتن حتی دروغ کوچک در زندگی پرهیز کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: باید بپذیریم که ما دروغ به حالت شوخی و مصلحتی نداریم مگر در مورد حفظ جان انسان و مصالح بین زن و شوهر و موارد نادر دیگر که چاره‌ای جز دروغ مصلحتی نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار