در بیانیه مدیر حوزه‌های علمیه درباره آیت‌الله حاج شیخ عیسی قاسم آمده است: جرم این عالم زاهد و وارسته و مجاهد چیزی جز مطالبه عزت و استقلال ملت بحرین و تلاش در جهت احقاق حقوق آنان و اجرای عدالت در سایه قوانین اسلامی نبوده است.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۲۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه در پی لغو تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بیانیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه می‌افزاید: رژیم آل خلیفه در ادامه جنایات خود دست به اقدامی گستاخانه زده و تابعیت حضرت آیت‌الله حاج شیخ عیسی قاسم را که برجسته‌ترین عالم بحرین است، لغو نموده است.

در بخشی دیگر این بیانیه آمده است: جرم این عالم زاهد و وارسته و مجاهد چیزی جز مطالبه عزت و استقلال ملت بحرین و تلاش در جهت احقاق حقوق آنان و اجرای عدالت در سایه قوانین اسلامی نبوده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: این حرکت آل خلیفه سنت ستمگران در طول تاریخ است که پرچمداران مجد و عظمت ملت‌ها را تهدید و محکوم به اخراج از سرزمین اصلی خود می‎کنند.

بخش پایانی بیانیه خاطرنشان می‌کند: مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه دولتمردان بحرین را از عواقب این اقدام ضد بشری برحذر داشته و بدانند که جریحه‎دار کردن عواطف مذهبی مردم موجب پیامدهای سهمگین خشم مردمی بنیان‎کن خواهد شد و تا دیر نشده نسبت به اعتراضات علما و مراجع جهان اسلام و سازمان‎های بین‎المللی پاسخ مثبت دهند.


ارسال نظرات