خبرهای داغ:
رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت هندیجان از ۲۵تن برنج خریداری شده به هندیجان خبر داد وگفت:برای نخستین بار یک بازرگان هندیجانی از راه قانونی گمرکات برنج با کیفیت بالا وارد هندیجان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۱۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
خالق شعبانی ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:در راستای رونق  واردات و صادرات کالاهاو محصولات تجاری برای نخستین بار بعد از استقرار نمایندگی دفتر بازرگانی هندیجان یک نفر بازرگان هندیجانی ۲۵تن برنج مرغوب با کیفیت  بالااز راه گمرک بندر شهید رجایی بندر عباس بوسیله یک کانتینر وارد هندیجان نموده است.

وی افزود:تمام مراحل   واردات برنج از راه مراجع قانونی گمرکات و بنادر کشور انجام گرفته و این برنج ها از کشور هندوستان  خریداری و بارگیری شده بود.

وی بابیان ارزش قیمتی  برنج های خریداری شده گفت:ارزشی قیمت برنج ها بیش از ۹۰میلیون تومان است که برای مصرف در بازار  کشور توزیع می شود.

شعبانی رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت هندیجان عنوان کرد:در آینده نزدیک محصولاتی کشاورزی شامل کاه و ینجه و همچنین فرش و دام به کشورهای در خواست کننده حوزه خلیج فارس از گمرک هندیجان صادر خواهد شد.

وی با اشاره به صدور کارت های بازرگانی در هندیجان بیان کرد:افرادی که طبق شرایط اداره بازرگانی مایل به سرمایه گذاری در هندیجان هستند می توانند پس دریافت کارت بازرگانی  طبق قانون مشغول به فعالیت  واردات و صادرات کالاها و محصولات تولیدی  بشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها