فرج الله عارفی در گفت و گو با «بسیج»:

فعالان فتنه نباید فرصت حضور در مسوولیت داشته باشند

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: متاسفانه نه تنها مصطفی تاج زاده زندانی فتنه بلکه دیگرانی غیر از او نیز به نحوی مورد عنایت و محبت مسئولین دولت فعلی بوده و در مراکز مختلف و با عنوان مشاور و عناوین مختلف دیگر مشغول کار هستند.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۹۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص تاکیدات امام خامنه ای در دیدار اخیر با هیات دولت درباره فتنه جریان فتنه تصریح کرد: موضوع فتنه یک اتفاق سازمان یافته و برنامه ریزی شده استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بود که ضربه شدیدی به اعتبار جهانی ایران ایجاد کرد و موجب طمع در دشمنان ما شد؛ این آسیب‌های فتنه به قدری است که نباید فراموش گردد و باید به عنوان یک حادثه آسیب رسان به کشور دائما  مطرح شود.

عارفی با تاکید بر اینکه به افرادی که در جریان فتنه بودند نباید فرصت داد عنوان کرد: متاسفانه نه تنها مصطفی تاج زاده زندانی فتنه، بلکه دیگرانی غیر از او  نیز به نحوی مورد عنایت و محبت مسئولین دولت فعلی بوده و در مراکز مختلف و با عنوان مشاور و عناوین مختلف دیگر مشغول کار هستند؛ لذا به نظر می‌رسد آقایان دولتی به این افراد بیشتر از نیروهای حزب اللهی و متدین و مومنین به انقلاب توجه می‌کنند.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: در روزی که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، از آقای هاشمی و رئیس دولت اصلاحات تشکر کرد که این دو نفر در جریان فتنه نقش اساسی داشتند، لذا چه انتظاری است که در قبال دیدار مشاور ویژه خود با یکی از محکومین فتنه سکوت نکند؟ این سکوت آقای روحانی معنادار و در جهت حمایت از عوامل فتنه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار