با اجرای موفق پروژه مهر بیش از ۲۳۰۰ نوآموز در دبستان کاشانی سنجش خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۹۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از آغاز ‌به کار پایگاه‌ سنجش سلامت نو‌ آموزان بدو ورود به دبستان در مدرسه کاشانی خبر داد و گفت: با اجرای موفق پروژه مهر بیش از ۲۳۰۰ نوآموز در دبستان کاشانی سنجش خواهند شد.

موسی رضایی امروز با اشاره به این که پروژه مهر، نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی است، افزود: پروژه مهر، یک فعالیت درون سازمانی نیست، بلکه تابلوی از همکاریها و مشارکت درون سازمانی و برون سازمانی است.

وی با بیان این که اجرای پروژه مهر در مدارس موجب ارتقاء بهره وری در حوزه آموزش و پرورش و نیروی انسانی می‌شود اظهار داشت: بخشی از پروژه مهر آموزش و پرورش باید به کمک دستگاه های دیگر اجرا شود و نیز سعی ما باید بر آن باشد تا از تمام ظرفیت هایی که می تواند اول مهر با نشاطی را برای دانش آموزان رقم بزند استفاده نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تاکید بر این که اجرای پروژه مهر در آماده سازی مدارس برای روز اول مهر و بازگشایی واحدهای آموزشی نقش موثری دارد، گفت: باید تمام دستگاه ها و مسئولین درسطح شهرستان در این موضوع ،آموزش و پرورش را یاری نمایند.

رضایی با تأکید بر استقرار پایه دهم و هدایت تحصیلی دانش آموزان تصریح کرد: اگر مشاوران مدارس رسالت اصلی خودشان را در بحث هدایت تحصیلی به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات فراروی آموزش و پرورش و جامعه حل خواهد شد.

وی با تأکید بر ساماندهی نیروی انسانی و آمادگی فضاهای فیزیکی تا پایان نیمه اول شهریور ماه اظهار داشت: آغاز ‌به کار پایگاه‌ طرح سنجش سلامت نو‌آموزان بدو ورود به دبستان در مدرسه کاشانی جهت سنجش بیش از ۲۳۰۰ نوآموز یکی از پیش نیازهای اجرای موفق پروژه مهر می باشد که در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به مشکلات موجود در زمینه کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان ابهر از تسریع در تکمیل پروژه خیر ساز دکتر کاشانی در ابهر خبر داد و خاطر نشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه ۱۵ کلاسه در آغاز مهر ماه سال جاری قسمتی از مشکلات فضاهای آموزشی منطقه شناط رفع گردد.

ارسال نظرات