نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: باید شاعرانی که شعرهای سازنده می سرایند مورد احترام مسئولان قرار بگیرند چرا که اینها نقش الگویی برای مردم دارند و از آنطرف نباید به کسانی که در جهت تضعیف ائمه و اعتقادات قدم بر می دارند بها داده شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۸۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران گفت: سخنان رهبری نشان داد که کم کاری هایی در حوزه هنر و فرهنگ رخ داده که ایشان در جمع شاعران و وزیر ارشاد چنین مسائلی را مطرح می کنند.

وی افزود: اینکه ایشان ابراز گلایه می کنند که نباید از هنرمندان ولنگار و بی اعتقاد تجلیل کرد در خواست به حقی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

کیایی نژاد گفت: مسئولان از هنرمندان معتقد به نظام و انقلاب غافل شده اند و اشاره رهبری به چنین افراد هنرمند و دلسوزی باعث قوت قلب آنها می شود، در نظام جمهوری اسلامی مسئولان باید برای هنرمندانی که اعتقاد به نظام دارند با بقیه تفاوت قائل باشند و این مسئله اختصاص به وزارت ارشاد ندارد.

کیایی نژاد تصریح کرد: باید شاعرانی که شعرهای سازنده می سرایند مورد احترام مسئولان قرار بگیرند چرا که اینها نقش الگویی برای مردم دارند و از آنطرف نباید به کسانی که در جهت تضعیف ائمه و اعتقادات قدم بر می دارند بها داده شود.

ارسال نظرات