خبرهای داغ:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشند که خرید هواپیما و نوسازی ناوگان هوایی آن هم با این هزینه سرسام‌آور کجای پازل اقتصاد مقاومتی را تکمیل می‌کند؟
کد خبر: ۸۷۰۱۵۸۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضانظری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از سربازان نیروی زمینی ارتش، گفت: جامعه دانشگاهی کشور نیز مانند یکایک مردم از جان باختن سربازان عزیز کشور ناراحت است، اما متاسفانه یکی از معضلات اساسی که در کشور وجود دارد موضوع تلفات سفرهاست. آمار تلفات در کشور بسیار بالاست که در این خصوص دولت‌های مختلف باید پاسخگو باشند.

وی افزود: این یک اشکال اساسی است که تا صحبت سفر و رفت و آمد جاده‌ای می‌شود، نگرانی و دغدغه آن، مردم را آزرده خاطر می‌کند. دولت باید با یک برنامه ریزی دقیق و اولیت‌بندی صحیح به فکر حل این مشکل باشد. توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای باید یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی باشد.

نظری تاکید کرد: دولت باید به نیازهای اصلی مردم توجه کند. متاسفانه شاهدیم دولت در برخی از حوزه‌ها اولویت‌ها را رعایت نمی‌کند. این یک مساله عقلایی است که وقتی با کمبود منابع روبه رو هستیم باید در تخصیص منابع اولویت‌ها را رعایت کنیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دولت و وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد که خرید هواپیما و نوسازی ناوگان هوایی آن هم با این هزینه سرسام آور کجای پازل اقتصاد مقاومتی را تکمیل می‌کند؟ آیا خرج و هزینه میلیاردی برای خارج کردن صنعت فرانسه از رکود با تقویت تولید داخلی همسو است؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: متاسفانه در عرصه اقتصاد مقاومتی بیشتر از آنکه شاهد اقدام و عمل باشیم، به شعار دادن مشغولیم. دولت باید توجه داشته باشد با حرکت عادی و خواب آلوده و بی حساسیت نمی‌شود کارهای بزرگ را انجام داد. یک همت و مدیریت جهادی لازم است. متاسفانه عده‌ای به راحت‌طلبی‌ عادت کرده‌اند. با مدیران فرتوت و خواب آلوده نمی‌توان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دست یافت.

وی در خاتمه اظهار داشت: به مسئولان توصیه می‌کنیم به جای تکرار شعار کمی هم به فکر برنامه‌ریزی و مجاهدت باشند. با برخورد شعاری با اقتصاد مقاومتی، به جایی نمی‌رسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها