خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:در راستای پیروی از امام ره و مقام معظم رهبری که آخر هر ماه مبارک رمضان به روز قدس نامگذاری شده مردم هندیجان همزمان باسراسر کشور در این مراسم حضور ی فعال خواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۵۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس پیش از ظهر یکشنبه با حضور فرماندار ،فرمانده سپاه ، رییس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسوولان محلی در سالن فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه روز قدس اظهار کرد:به فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام است بنا به اهمیت موضوع تمام داستگاه های اجرایی و مردم شهرستان بایک اراده  جهادی و انقلابی در این روز شاهد خلق حماسه ایی بزرگ در هندیجان خواهیم بود.

وی افزود:مردم با بصیرت و آگاه هندیجان همانند سال های گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس حضوری فعال و دشمن شکن خواهند داشت.

وی بابیان ظلم های رژیم غاصب صهیونیستی گفت:بیش از ۷۰ساله رژیم جعلی غاصب صهیونیستی اسراییل به  مردم مظلوم مسلمان فلسطین ظالم و ستم می کند  واکثر کشورهای غربی و عربی ساکت و هم پیمان  این رژیم غاصب هستند .

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:مراسم راهپیمایی روز قدس   در روز جمعه بعداز نماز جمعه با حضور مردم هندیجان از درب مسجد جامع تا میدان امام حسین (ع) و بلعکس  برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور دشمن شکن مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس بیان کرد:مردم ایران پرچم دار نهضت روز قدس هستند که با حضور در راهپیمایی همدردی و حمایت خود را با مردم مسلمان  مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها