رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در دستگاه قضایی وضعیت زیرساختی وخیم‌ است و با کمبود 60 هزار متر مربعی روبه‌رو هستیم. 80 درصد فضای موجود نیز نیاز به بازسازی دارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۵۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز،مراسم افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ماهدشت و ساوجبلاغ در هفته قوه قضائیه با حضور احمد تویسركانی راوری معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز، عباس مرداخانه مدیرکل اداره ثبت اسناد استان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز در این مراسم با اشاره به مشکلاتی که استان شدن البرز در کنار موهبات آن برای مردم این منطقه داشته گفت: امیدواریم دیگر در هیچ جای دیگر کشور شاهد این اتفاق نباشیم که استانی بدون زیرساخت‌های لازم ایجاد شود و مجموعه‌ای با امکانات شهرستان تبدیل به استان شود.
وی ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک استان البرز تنها سه ساختمان تحت تملک را در اختیار دارد و بقیه ساختمان‌های در اختیارش استیجاری است؛ در دستگاه قضایی وضعیت به مراتب وخیم‌تر است و با کمبود 60 هزار متر مربعی روبه‌رو هستیم. 80 درصد فضای موجود نیز نیاز به بازسازی دارد.
فاضلیان افزود: در سال گذشته تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن کمبودها انجام شد که منجر به کلنگ زنی برای احداث 22 هزار مترمربع فضای جدید اداری شد که با افتتاح آن‌ها به اندازه تاریخ استان، فضای اداری در اختیار مجموعه دادگستری قرار می‌گیرد.
عالی‌ترین مقام قضایی استان با اشاره به ارتباط نزدیک و صمیمانه مجموعه دستگاه‌های تابعه دادگستری با همدیگر و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در فضای همدلی و با روحیه جهادی تلاش می‌شود کمبودها و مشکلات برطرف شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها