رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اختصاص هفته‌ای با عنوان«هفته حقوق بشرآمریکایی» می‌تواند آینه‌ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکایی جنایتکار باشد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۴۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت آیت‌الله بهشتی اظهار کرد:6 تا 12 تیرماه «هفته حقوق بشرآمریکایی» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به سوء قصد نافرجام به حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در 6 تیرماه سال 60 توسط گروهک تروریستی فرقان و بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیرماه سال 60 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، گفت: بمب باران شیمیایی سردشت توسط هواپیمایی جنگی رژیم بعثی عراق در هشتم تیرماه سال 66 که به شهادن 110 نفر و مجروح شدن 5هزار نفر انجامید، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه 60 و همچنین به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 61 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیرماه 67 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما شد از وقایع 6 تا 12 تیرماه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: اختصاص هفته‌ای با عنوان«هفته حقوق بشرآمریکایی» می‌تواند آینه‌ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکایی جنایتکار باشد.

حجت‌الاسلام اشجری بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران، آگاهی بخشی در خصوص سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان، تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات، تحلیل اهداف دشمن و چرایی فاجعه تروریستی هفتم تیر، بیان مقاومت و ایستادگی مردم و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران و ... را از رویکردهای برنامه‌های این هفته عنوان کرد. 

ارسال نظرات