یک استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
یک استاد دانشگاه بیان داشت: متأسفانه بسیاری از مدیران سطح کلان کشوری حقوق های بالایی دارند و این موجب فاصله طبقاتی می شود، در شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی مردم مسئولان نباید به این موضوعات دامن بزنند.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۴۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

احسان کامرانی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به حقوق و پاداش های مدیران دولتی بیان داشت: پرداخت های نامتعارفی که در حال حاضر وجود دارد در دولت فعلی باب شده و اگر رییس جمهور و وزیران درباره حقوق های بالا از خود هییت دولت ملاحظه و دقت بیشتری می کردند این مسائل باب نمی شد.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از مدیران سطح کلان کشوری حقوق های بالایی دارند و این موجب فاصله طبقاتی می شود، در شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی مردم مسئولان نباید به این موضوعات دامن بزنند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: توجیه حقوق نجومی کار درستی نیست اگر سخنگوی وزارت بهداشت به قانون مراجعه کنند متوجه خواهند شد که این مسئله حق رسانه ها و مطبوعات است، در همه جای دنیا رسانه ها این مسائل را پیگیری می کنند و می توانند جلوی فساد را بگیرند.

کامرانی تصریح کرد: باید از رسانه هایی که فیش های حقوقی مسئولان را پیگیری و درمورد آن شفاف سازی می کنند تشکر کرد چراکه می توانند از گسترش انواع فساد در جامعه جلوگیری کنند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان بیان داشت: سازمان های ناظر، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و قوه قضائیه باید به این مسئله ورود کند.

ارسال نظرات