خبرهای داغ:
مرضیه اسحاقیان
پایگاه های حضرت رقیه(س) و زینب کبری(س(
نشست اقتصاد مقاومتی با سخنرانی آقای صفایی مسئول صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان با موضوع اقتصاد مقاومتی در پایگاه های حضرت رقیه(س) و زینب کبری(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۳۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

نشست اقتصاد مقاومتی  با سخنرانی آقای صفایی مسئول صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان با موضوع اقتصاد مقاومتی و با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه های حضرت رقیه(س) و زینب کبری(س) برگزار شد.

آقای صفایی ضمن سخنرانی در این جلسه پیرامون اقتصاد مقاومتی، آن را از محورهای قرآنی عنوان کردند و   سخنان مقام معظم رهبری و کارکرد اقتصاد مقاومتی در زندگی و ارتباط آن را با بانوان بیان کردند. ایشان طبق آیات 32 سوره فاطر، 32 لقمان و 66 مائده ویژگی های فرد مقتصد را بیان فرمودند. از منظر قرآن مقتصد یعنی میانه روی و فرد مقتصد فردی است که در مسائل اقتصادی میانه رو باشد. ایشان در ادامه سخنان خود اظهار داشتند: "طبق بیانات مقام معظم رهبری یکی از وظایف بانوان در حیطه اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف می باشد.  نیاز نیست که بانوان برای کسب درآمد فعالیت نمایند. بانوان می توانند با اصلاح الگوی مصرف از هزینه های خانوار کم نمایند."

ایشان در ادامه افزودند: "جهت اشتغال در کشورمان باید طبق فرامین مقام معظم رهبری از کالای ایرانی استفاده نماییم. متاسفانه بخاطر خرید کالاهای خارجی و واردات بیش از اندازه شرکت هایی همچون شرکت ارج در چند وقت اخیر دچار ورشکستگی شده است و نیاز است که ما از تولید کننده های ایرانی حمایت مضاعف نماییم."

آقای صفایی در پایان سخنان خود به مبحث صنایع تبدیلی و نقش آن در تولیدات خام اشاره کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها