رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم:

اطعام نیازمندان طارمی در قالب اجرای طرح دست‌های مهربانی

در قالب اجرای طرح دست‌های مهربانی نیازمندان طارمی اطعام می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۲۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در بازدید از نمایشگاه علوم قرآنی شهرآببر گفت: نمایشگاه علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج امور دینی و قرآنی در حال اجرا است.

حبیب ابراهیمی با اشاره به اینکه نمایشگاه علوم قرآنی هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف آگاه‌سازی مردم و عرضه کتاب‌های قرآنی دایر است، افزود: این نمایشگاه در راستای سلسله برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز ماه مبارک رمضان چندین برنامه قرآنی در شهرستان اجرا شده است،اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جلسات تفسیر قرآن کریم، جلسات جزء خوانی قرآن کریم و مراسم احیای شب‌های قدر از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت ماه رمضان در حال اجرا است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی مربوط در قالب طرح ضیافت الهی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در قالب این طرح اطعام نیازمندان نیز انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا اطعام نیازمندان، مبلغ 20 میلیون ریال با همکاری موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) طاها در قالب دست‌های مهربانی بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه از دیگر طرح‌های اجرایی در شهرستان طرح نشاط معنوی است، اضافه کرد: این طرح هر سال با هدف غنی‌سازی اوقات و فراغت نوجوانان به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امسال این طرح با حضور 150 دانش‌آموز در حال برگزاری است، تصریح کرد: این طرح در آستان مقدس امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بقاع متبرکه طارم 21 مورد است، گفت: همچنین تعداد موقوفات شهرستان نیز قریب به 400 مورد است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه در راستای بهره‌وری بیشتر از موقوفات اقدامات مربوط انجام شده است،خاطر نشان ساخت: در این راستا پروژه‌هایی از محل عواید موقوفات اجرایی شد.

ارسال نظرات