خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین از بازدید رییس کل سازمان بسیج دانش آموزی از بسیج دانش آموزی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۵۱۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،از بازدید رییس کل سازمان بسیج دانش آموزی کشور از فعالیت های بسیج دانش آموزی قزوین خبر داد.

ابراهیمی اظهار کرد: آقای ماهانی و معاون فرهنگی اجتماعی و نیز معاون تعلیم و تربیت در روز چهارشنبه 9 تیر از سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بازدید به عمل خواهند آورد.

وی با بیان این نکته که سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) ، فرماندهی قرار گاه راهیان نور بسیج دانش آموزی را به عهده دارد عنوان کرد: آقای ماهانی ساعت 16:30 دقیقه با سردار شاهرخی دیدار خواهند داشت و مسائل مربوط به اردوهای راهیان نور را مورد بررسی قرار می دهند و تصمیمات لازم در این مورد را اخذ خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی عنوان کرد: از طرفی آقای قاسمی مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان قزوین وظیقه هماهنگی و پشتیبانی از سازمان بسیج دانش اموزی را به عهده داند که به همین دلیل برای برنامه ریزی جامع راس ساعت 4 با آقای ماهانی دیدار خواهند داشت.

ابراهیمی  ادعان کرد: مهمترین برنامه این سفر بازدید و حضور در جمع فرمانده هان حوزه بسیج دانش آموزی و اعضای شورا های دانش آموزی مدارس با آقای ماهینی خواهد بود، در این جلسه پرسش و پاسخ دو طرفه و تبیین برنامه های بسیج دانش آموزی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بسیج دانش آموزی عملکرد خود و نقاط قوت خود را در این گردهمآیی مطرح خواهد نمود و از راهنمایی های مطرح شده در این جلسه بهره مند خواهد گردید.

ابراهیمی هدف از این برنامه را ارائه گزارش فعالیت، تقویت برنامه ها، حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر سپاه و سازمان بسیج دانش آموزی  دانست.

گفتنی است برنامه گردهمآیی در تالار شهر شهرستان البرز برگزار خواهد شد و در ادامه  ضیافت افطاری برپا خواهد بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها