نشست هم اندیشی مسئولین حوزه هنری زنجان با هنرمندان استان زنجان جهت میزبانی چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: به منظور برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره نشستی با حضور حمیدرضا اسماعیلی ریاست حوزه هنری، رهبر حیدری مسئول آفرینشهای ادبی و جمعی از هنرمندان شعر و داستان در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

قاسمی، بررسی امکانات و تجهیزات سالن ها و استفاده از ظرفیت های استان جهت برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، مسائل مرتبط با برگزاری کارگاهها و کلاسها و همچنین فراهم کردن فضای مناسب جهت برگزاری شب شعر را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اندیشیده شده است، افزود: چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره بصورت کشوری در سه بخش داستان، شعر و ترانه برگزار می شود.

گفتنی است، این جشنواره در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با اهداف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش های اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب 21 لغایت 22 تیرماه سالجاری در زنجان برگزار میگردد.

ارسال نظرات