خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۸۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر اظهار کرد: واقعه هفتم تیر و انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین، اوج کینه‌توزی و دشمنی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب جریان نفاق که خود را به اسم مجاهدین خلق معرفی کرده بودند و از یک فرهنگ پوچ برگرفته از غرب پیروی می کردند دست به ترور افراد موثر انقلابی همچون آیت الله بهشتی زدند.

والدی یادآور شد: حادثه هفتم تیر سال 60 حاصل یک جریان ریشه‌دار و کینه‌توزانه نسبت به بهترین یاران وفادار امام(ره) و تاثیرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی بود که باید به درستی برای نسل جدید تبیین شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون همین شهیدان است که دشمن با ترور شخصیت های انقلابی همچون شهیدان رجایی، باهنر، علامه مطهری، صیاد و... سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند و رشادت های این عزیزان بود که باعث شد این انقلاب پایدار بماند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با تاکید بر اینکه بزرگداشت هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید بهشتی و یارانش برای نسل جوان، مدیران و مسئولان نظام اسلامی ضروری است، گفت:تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی ابراز کرد: ولایت‌مداری و قانون‌گرایی از نکات محوری مورد نیاز جامعه امروز ایران اسلامی است که این ویژگی‌ها به خوبی در شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی متبلور بود.

 والدی تأکید کرد:  شهید  بهشتی خدمت های ارزنده ای در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و همین فعالیت های چشمگیرانه او و دیگر شخصیت های انقلابی بود که دشمن سعی در ترور این شخصیت ها داشت چرا که هرکدام از این ها چرخاننده یک قسمتی از نظام و از تاثیرگذاران این نظام بودند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خاتمه تصریح کرد: امروز باید برای حفظ و ثبت الگوهای انقلاب و دفاع مقدس اقدام شود تا نسل بعدی از این گوهرهای باارزش بی‌نصیب نمانند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها