فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز از آمادگی این نیرو برای مشارکت در برنامه‌های خیریه این نهاد در ماه مبارک رمضان و سایر ماه‌های سال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۸۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

 



امیر سرتیپ دوم اسماعیل لشکری روز شنبه در این نشست مشترک اظهار کرد : هر چند ردیف های بودجه ای خاصی در این زمین تعریف نشده است اما با توجه به امکانات مناسبی که در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر وجود دارد ، آماده هستیم که با تمام توان در خدمت محرومین جامعه و همکار با کمیته امداد در رفع محرومیت گام بر داریم.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر درنشستی مشترک با مدیران کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهر از  آمادگی این نیرو برای مشارکت در برنامه های خیریه این نهاد در ماه مبارک رمضان و سایر ماه های سال خبر داد .


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ امیر سرتیپ دوم اسماعیل لشکری روز شنبه  در نشست مشترک  با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار کرد : هر چند ردیف های بودجه ای خاصی در این زمین تعریف نشده است اما با توجه به امکانات مناسبی که در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر وجود دارد ، آماده هستیم که با تمام توان در خدمت محرومین جامعه و همکار با کمیته امداد در رفع محرومیت گام بر داریم.

وی عنوان کرد : با تداوم نشست های مشترک در قالب های کارشناسی و ارائه طرح و برنامه در زمینه های مختلف ، این پتانسیل در این مجموعه از ارتش در استان بوشهر وجود دارد تا به مسئولیت های اجتماعی خود خارج از وظایف ذاتی نیز عمل کند.

اجرای 50 برنامه کاربردی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بوشهر

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهر نیز گفت : در راستای توانمندسازی و خوداتکایی خانواده های تحت حمایت 50 برنامه کاربردی در سطح استان در دست اقدام است.

احمد لطفی افزود : شاخص ترین برنامه توانمندسازی در امداد ارائه تسهیلات برای حرفه آموزی  و خوداشتغالی است که این نهاد در سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم کشوری  ارائه تسهیلات اشتغالزایی در بین کمیته های امداد کشور شد.

وی اضافه کرد: با ارائه تسهیلات رایگان برای حرفه آموزی و اختصاص تسهیلات مناسب بانکی برای ایجاد شغل ، بدنبال توانمدسازی 10 درصد جمعیت تحت حمایت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) استان بوشهر تصریح کرد: هرچند این نهاد با همه بضاعت اعتباری بدنبال رفع مشکلات گسترده جامعه تحت حمایت گام برمی دارد اما به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و نیازمند توجه و حضور خیرین در برنامه های امداد در حوزه فقرزدایی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد.

وی یادآور شد:  در این راستا بیشترین تعامل را با خیرین تحت برنامه هایی مانند اکرام ایتام ، محسنین ، مفتاح جنه ، همیان مولا ، طرح شفا و کمک به بیماران صعب العلاج  و  سایر طرح ها از جمله کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان به عهده دارد.

لطفی با اشاره به تدارک ویژه کمیته امداد برای جذب کمک های خیرین در ماه مبارک رمضان یادآور شد: برنامه اطعام در قالب سفره های افطاری، توزیع سبد کالا، توزیع غذای گرم برای محرومین، توسعه طرح اطعام ایتام ، زمینه سازی برای جذب فطریه های مردم و  سرکشی مستمر به خانواده های تحت حمایت  از جمله شاخص ترین برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: تقویت، ترویج و گسترش فرهنگ احسان، انفاق و همدردی های اجتماعی، ایجاد روحیه همکاری، تعاون و تکافل درجامعه و ایجاد زمینه مساعد برای توجه اغنیا به مشکلات نیازمندان از جمله اهداف این نهاد در ویژه برنامه های پیش بینی شده  در طول سال برای کمک به جامعه تحت حمایت است که به شکل بارزتری در ماه مبارک رمضان به آن توجه می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها