منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: من به عنوان نماینده مردم در مجلس و سفیر آنها انتظار دارم متولیان هنری و فرهنگی ارزش ها را ببینند و هنرمندان ارزشی و آثار آنها را رسانه ای کنند.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۵۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
محمد خالدی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان فرهنگی و هنری باید به کسانی بها دهند که به انقلاب می پردازند.

وی افزود: وظیفه همه مسئولان این است که در تمامی حوزه های نشر و ادب و شعر ارزشهای انقلاب را در نظر داشته باشند و شاعران را بر این اساس اولویت بندی کنند.

خالدی اظهار داشت: باید از شاعران برجسته به خاطر جایگاه و شعری که می سرایند به طور ویژه تقدیر کرد، مردم ما ارزش ها را می شناسند و هنرمند واقعی را تشخیص می دهند من به عنوان نماینده مردم در مجلس و سفیر آنها انتظار دارم متولیان هنری و فرهنگی ارزش ها را ببینند و هنرمندان ارزشی و آثار آنها را رسانه ای کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما فرهنگی بود و با تمام انقلاب ها تفاوت داشت بنابراین در ادامه راه نیز باید در همه حوزه ها به فرهنگ بپردازیم چرا که جزء ایدئولوژی انقلاب است.

ارسال نظرات