حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان/
حضرت امیر(ع) تجسم واقعی امر به معروف و نهی از منکر، نمونه بارز انسان کامل و مظهر عدالت الهی است.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۴۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایوان؛ حجت الاسلام عبداله طالبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: حضرت امیر(ع) تجسم واقعی امر به معروف و نهی از منکر، نمونه بارز انسان کامل و مظهر عدالت الهی بود.

حجت الاسلام طالبی عنوان کرد: امام علی (ع) دارای مناقب و فضیلت های ارزشمند و یگانه ای است که فقط منتسب به آن بزرگوار است و بس

میسر نگردد به کس این سعادت به کعبه ولادت به مسجد شهادت

وی حماسه ها و رشادتهای آن امام همام چه در زمان حیات مبارک پیغمبراسلام(ص) و چه بعد از آن را یادآور شد و گفت: امیر مؤمنان تجلی خدمت صادقانه و عدالت در جامعه بود؛ گرچه بخاطر احیای سنت پیامبر و نگاهداشت اسلام ناب مورد غضب و کینه واقع شد و سالها خانه نشین گردیدو مظلومانه هم در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام طالبی مولای متقیان را اسوه اخلاق دانست و تأکید کرد: مسئولان جامعه باید حکمت های عظیم و خطبه ها و نامه های دقیق و گویای نهج البلاغه را چراغ راه قرار داده و از آن سفره پر برکت علوی بهره ها گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان عنوان کرد: جامعه، امروز بیش از پیش به تبیین فرهنگ« رفتار علوی» نیاز دارد و این ضرورتی انکارناپذیر است که فضای غبارآلود و مبهم زمان را - که چندان بی شباهت هم به دوران علوی نیست- از همه آلودگیها پاک می کند.

وی افزود: باید از مکتب علوی درس یاد گرفت و رعایت بیت المال را در سرلوحه امورات قرار داد و شجاعانه و از موضع قدرت با دشمنان مقابله و منصفانه با محرومان برخورد کرد.

ایشان اهل بیت طاهرین(علیهم السلام) را عطیه و نعمت بزرگ الهی خواند و تأکید کرد: به لطف و نظر حضرات معصومین است که عذاب از امت برداشته شده و باید قدر این حب دوطرفه را دانست و گفت:شب قدر شب تنظیم این رابطه است، فرصت عظیمی است که تا عرفه بدست نیاید.

ارسال نظرات