مراسم یادواره بيست و نهمين سالگرد عروج ملكوتي سردار رشيد اسلام شهید علي رمضاني در قالب آبروی محله ، در روستاي چنگوله شهرستان مهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۲۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مهران ،در این مراسم که خيل عظيمي از مردم شهید پرور مهران حضور داشتند سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهیدان در آبروبخشی به کشور گفت: تشكيل انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا بوده است.

وی اظهار کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران تاکید کرد: شهدا از جان خود در راه دین خدا و مملکت گذشتند و خداوند متعال به پاس این از خودگذشتگی شان نورانیتی ابدی که تنها برای پیامبران و ائمه بود به آنها عطا کرد.

سرگرد جاويدان با اشاره به وصيت نامه سردار رشيد اسلام شهید علي رمضاني نيز گفت: شهید علي رمضاني از رزمندگان خالص اسلام بودند كه در وصيت نامه خود نيز نوشته"در حين تشييع جنازه ام دستم را از تابوت بيرون بياوريد كه همه ببينند هيچ چيز از دنيا با خود نبرده ام"

وی اظهار کرد:دشمن دیروز از طریق جنگ می خواست کشور را به زیر سلطه خود درآورد اما امروز از راه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی قصد نفوذ به کشور دارد که باید راه های دشمن را مانند هشت سال دفاع مقدس ببندیم.

اجراي مداحي ، پخش كليپ حماسي و بيان خاطره دفاع مقدس از ديگر برنامه هاي اين يادواره در روستاي چنگوله مهران بود.

ارسال نظرات