پنجمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد با برگزاری مراسم اختتامیه پایان يافت.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۰۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اختتامیه پنجمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد با حضور حجت الاسلام حمزه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام دکتر جعفری، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي، جمعی از هیات رئیسه دانشگاه، اساتید و اعضای هیات علمی، برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حمزه طی سخنانی با یادآوری در پیش بودن لیالی پرفیض و برکت  قدر، به شرکت کنندگان در این مراسم کسب فیض و معنویت از این شب ها  را توصیه کرد.

وی با تشبیه کردن این شب ها به کنکور بزرگ  انسان ها، افزود: در این شب ها می شود با یک شب گریه و توسل به درگاه خداوند به اندازه یک عمر کسب فیض نمود و راه صد ساله را یک شب طی نمود و سرنوشت خود را رغم زد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد،  به نقل سخنان اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با  جمعی از اساتید و پژوهشگران کشور  پرداختند و گفتند: اگر قرار باشد ما به يك قدرت علمي مطرح در دنيا تبديل شويم بايد احساس هويت افتخارآميز ايراني_ اسلامي خود را ايجاد و تقويت كنيم و در ضمن دانشگاه ها بايد داراي بصيرت و تحليل سياسي باشند و انقلابي بودن دانشجويان و دانشگاهيان بايد حفظ شود.

حمزه گفت: استقبال خوبی از این طرح شد و مطابق نظر سنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان، این طرح چه از نظر محتوا و چه از نظر اجرا عالی برگزار شده است.

     در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و هیات رئیسه دانشگاه شهرکرد به خاطر همکاری خوب و مطلوب جهت برگزاری این  طرح از حجت الاسلام  دکترجعفری  مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه شهرکرد  نیز به خاطر همکاری و ارائه مطالب مفید  در جهت پربار شدن این طرح  تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به برخی اساتید شرکت کننده در این طرح جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات