نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان :
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شهید بهشتی، شخصیت جامع علمی بود که به نظرم در حال حاضر نظیر ایشان را نداریم.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۷۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  آیت‌الله سید یحیی جعفری در ویژه‌برنامه یاد یاران به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مستکبران عالم با اساس نظام اسلامی مخالف بوده و هستند و این مسأله‌ای روشن است.

وی بیان داشت: همه می‌دانند، آمریکا در راس مستکبران بوده و هست، اما اگر ملت‌ها بصیر، بینا و شجاع باشند و روحیه شهادت‌طلبی در آنها وجود داشته باشد، هیچ قدرتی یک ملت را نمی‌تواند از صحنه خارج کند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند اگر یک ملت بخواهد سرنوشت خود را عوض کند، می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ابراز داشت: زمانی که انقلاب اسلامی با وجود همه مخالفت‌ها به پیروزی رسید، توطئه‌های دشمنان آغاز شد و ترور شخصیت‌ها جزو این توطئه‌ها بود.

جعفری ادامه داد: شهید بهشتی، شخصیت جامع علمی بود که به نظرم در حال حاضر نظیر ایشان را نداریم.

وی با بیان اینکه مستکبران و منافقان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای شکست انقلاب لحظه‌ای آرام ننشستند گفت: نفاق یک مسئله مهمی است که در قرآن به آن اشاره شده است و همه مسلمانان باید با واژه نفاق آشنا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به جوسازی‌های صورت گرفته علیه شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی بسیار مظلوم بود و حتی خودی‌ها در باره وی بد می‌گفتند و پس از شهادت وی به اشتباه خود پی بردند.

جعفری ادامه داد: شبکه‌های بیگانه به صورت مستمر علیه نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری سیاه‌نمایی می‌کنند و اگر نتوانیم تحلیل درستی در باره مسائل داشته باشیم ممکن است ماجرای تخریب شهید بهشتی باز هم تکرار شود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بهشتی یک ملت بود برای ملت، ابراز داشت: در بین روحانیت هیچ کس از نظر جامعیت و خصوصیات شخصی به مانند شهید بهشتی نیست.

امام جمعه کرمان از علم، اجتهاد و تسلط بر چند زبان زنده دنیا به عنوان خصوصیات بارز شهید بهشتی نام برد و بیان داشت: هر چند با شهادت شهید بهشتی ما از اندیشه‌های بلند وی محروم شدیم، اما با مطالعه آثار ماندگار وی باز هم از اندیشه شهید بهشتی بهره می‌بریم.

جعفری تاکید کرد: اگر امروز شهید بهشتی در بین ما نیست، اما باید راه وی مورد توجه ما باشد.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه منافقان در واقع کثیف‌ترین و پلیدترین گروه تروریستی هستند، گفت: منافقان در دوران جنگ خیانت‌های بسیار زیادی به کشور و ملت ما کردند.

جعفری در ادامه اظهار داشت: نفوذ مسأله مهمی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به نفوذ آمریکا و سایر مستکبران تاکید دارند.

وی تصریح کرد: آمریکا از منافقان برای جاسوسی حفاظت می‌کند و باید مواظب باشیم، کلاه سرمان نگذارند، زیرا منافقان پایبند به هیچ اصلی از اصول دینی و اخلاقی نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات