برگزاری اولین کارگاه آموزشی امر به معروف ونهی از منکر در سوادکوه شمالی؛
اولين کارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منکر در سالن آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۵۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی اولين کارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منکر در سالن آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالي برگزار شد.

 سرگرد موسوي نژادفرمانده سپاه ناحيه سوادکوه شمالي با اشاره به اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منکر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامي ابزار آلات بسياري براي تبليغ انقلاب اسلامي و دين مقدس اسلام وجوددارد ولي با هجمه اي که بيش از چندين هزار شبکه ماهواره اي درصدد خدشه واردکردن به بنيان مستحکم خانواده است، اين امر وظيفه مارا در مقابله با فرهنگ غربي سنگين تر ازگذشته مي باشد..

وي در ادامه افزود: وظيفه ما در مقابل هجمه هاي بسيار شديد دشمن، آماده سازي و آگاه سازي مردم نسبت به مضرات استفاده از شبکه هاي ماهواره اي و سوق دادن به آموزش احکام و قوانين اسلامي است.

موسوي نژاد بيان کرد: مهمترين ماموريت و اصلي ترين وظيفه حوزه هاي مقاومت بسيج در حوزه امر به معروف و نهي از منکر قرار دادن این فریضه  در راس همه ماموريت ها  است.

 دبيرقرارگاه امر به معروف و نهي از منکر سپاه سوادکوه شمالي  تاکيد کرد: احياي معروف ها با تقويت باورهاي ديني همچون نمازجماعت، تکريم بنيان خانواده، حجاب و عفاف به تذکر و توجيه نيازدارد و بايد هرکس به هرمقدار که مي تواند براي احيا اين امر بزرگ اقدام کند.

علي اکبر شيرسوار رئيس دادگاه عمومي شيرگاه در اين کارگاه به تشريح قوانين حمايتي امرين به معروف وناهي از منکرپرداخت و با اشاره به اصل هشتم قانون اساسي در خصوص فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر، عنوان کردو گفت اميدواريم با اهتمام و جديت ياوران معروف بتوانيم اين فريضه الهي را در جامعه  نهادينه کنيم

وي با بيان ويژگيهاي ناصحين افزود با توجه به حجم حضور مسافران و گردشگران در اين شهرستان مي توانيم با تبليغ چهره به چهره فريضه امر به معروف و نهي از منکر را ترويج کنيم.

در پايان اعضاءستاد امر به معروف شهرستان به سئوالات حاضران پاسخ دادند.

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها