مراسم معنوی جشن گلریزان ویژه همیاری و کمک روزه­ داران نیکوکار برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در مصلی وحدتیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۴۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، مسئول فرهنگی اداره کل زندان استان بوشهر در جمع نمازگزاران وحدتیه، هدف اساسی از برگزاری جشن گلریزان و جمع­ آوری کمک­ های مردمی و همکاری نیکوکاران را آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و جلوگیری از بروز و ظهور مشکلات ناشی از زندانی شدن آن­ ها در جامعه دانست و اظهار داشت: زمانی که یک فرد به علّت جرایم غیر عمد به زندان می­ افتد خانواده آن فرد دچار آسیب­ های اجتماعی فراوانی شده و همسر خانواده به دلیل سرپرستی و تأمین معاش خانواده با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می­ کند.

علی رضا میر به کمک­ های مردمی مردم بندر گناوه به زندانیان جرایم غیر عمد در سال 94 اشاره و تصریح کرد: بدهی کل زندانیان بندر گناوه در سال 94، یک میلیارد و 800 میلیون تومان بود که از محل کمک­ های مردمی توانستیم 300 میلیون تومان اعتبار جذب کنیم و بیش از یک میلیارد تومان دیگر هم با عفو و گذشت خانواده­ ها تأمین اعتبار شد.

در این مراسم به منظور ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری، به تعدادی از شهروندان نیکوکار وحدتیه که در جشن گلریزان سال گذشته بیشترین همکاری را داشتند لوح سپاس اهدا شد.

در پایان این جشن، پاکت­ های مخصوص جمع­ آوری وجوهات نقدی بین نمازگزاران توزیع شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات