خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: : استکبار جهانی با صرف هزینه بسیار زیاد در راستای هجمه فرهنگی به جامعه ایران تلاش می کند و بسیج نیز باید برای مبارزه با این هجمه فرهنگی تلاش کند.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۲۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با جمعی از کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان دیدار نمود.

سرهنگ پاسدار کوشکی در ابتدای صحبت هایش در این دیدار با بیان اینکه سپاه با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری و با توطئه های دشمن مقابله می کند، گفت: تجهیزات و امکانات لازم است اما دارابودن امکانات به تنهایی پیش بَرنده نیست.

وی با بیان اینکه " دشمن شناسی، روشنگری و مطالبه گری " راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن هستند، گفت:  پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های آن یک وظیفه است، بسیجیان، سربلند، بی‌ادعا و کم‌هزینه در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر نقش تربیتی حلقه های صالحین، گفت: استکبار جهانی با صرف هزینه بسیار زیاد در راستای هجمه فرهنگی به جامعه ایران تلاش می کند و بسیج نیز باید برای مبارزه با این هجمه فرهنگی تلاش کند.

سرهنگ پاسدار کوشکی در ادامه صحبت هایش بر سازماندهی و لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان شرکت کننده در دوره های خط امام استانی و طرح ولایت کشوری در مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس تاکید نمود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به تشکیل مجمع ادوار بسیج دانشجویی استان فارس، گفت: مجمع ادوار بسیج دانشجویی می تواند در افزایش کیفیت برگزاری برنامه های بسیج دانشجویی تاثیرگذار باشد، بنابراین باید از ظرفیت این مجمع بصورت شایسته استفاده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها