خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) بهار مطرح کرد

مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات نرم دشمن هدف اصلی جوانه‌های صالحین

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) بهار گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان، مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات نرم دشمن از مهمترین اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۶۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با ابیان اینکه توجه به اوقات فراغت جوانان باید در تابستان جدی گرفته شود، اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین در سطح پنج پایگاه‌ تابعه این حوزه مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: جوانه‌های صالحین در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده و در سطح پایگاه‌های مقاومت از یکم تیر ماه تا شهریور ماه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) بهار با اشاره به اینکه اوقات فراغت فرصتی برای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان است، بیان داشت: طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه در قالب کلاس‌های متعدد روخوانی و روانخوانی قرآن، کارگاه آموزشی وضو و نماز، ورزشی (والیبال و آمادگی جسمانی)، نقاشی، طراحی، قرآن و… برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان اجرا می‌شود.

محسنی عنوان کرد: اگر امروز برای کودکان که جوانان و آینده سازان فردا هستند برنامه نداشته باشیم دشمن از این فرصت استفاده کرده و برای آنان با گسترانیدن برنامه‌های جذاب از جمله برنامه ها و بازی‌های فضای مجازی برنامه ریزی می‌کند بنابراین می‌طلبد در این برهه حساس جامعه مسئولان و خانواده‌ها به فکر تعلیم، تربیت و آموزشصحیح باشند.

وی ابراز داشت: با توجه به این شرایط فرماندهان پایگاه‌ها و والدین متربیان، باید بیدار باشند چراکه هر زمان که غفلت صورت گیرد دشمن از این فرصت استفاده کرده و آسیب و ضرر می‌رساند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) بهار تصریح کرد:نیاز جامعه این است که مباحث تربیتی را یاد بگیرند و علم به دین، فهم مباحث قرآنی و حدیث و عمل به آن را مد نظر قرار دهند.

وی اظهار داشت: امسال باید در کنار سایر فعالیت‌های آموزشی برای نوجوانان و جوانان، یک حرفه مهارتی و کارآفرینی نیز به آنها آموزش داده شود و به گونه‌ای عمل کرد کههر فرد در خانه بتواند تولیدکنندهباشد.

محسنی غنی سازی اوقات فراغت جوانان، مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات نرم دشمن را مهم ترین اهداف طرح جوانه‌های صالحین دانست و خاطرنشان کرد: بایددر این طرح برنامه‌های مختلف قرآنی، اردویی، ورزشی، فرهنگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحصیلی، هنری، معرفتی و جهادی اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات