در سالروز شهادت شهدای هفتم تیر؛

کتاب «بحر در بحیری» رونمایی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: کتاب بحر در بحیری در سالروز شهادت شهدای هفتم تیر رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۶۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نصرالله شفیعی در جلسه ستاد برنامه ریزی برزگداشت شهدای هفتم گفت: بعد از گذشت ۳۵ سال از شهادت شهدای هفتم تیر هنوز هم شهید شهریاری برای جامعه ما شناخت شده نیست و وظیفه ما است که بیشتر بتوانیم شهدا را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری یکی از جوان‌ترین نمایندگان مجلس بودند که در سن ۲۷ سالگی به شهادت رسید بیان کرد: شهید شهریاری برای مردم استان شناخته شده بود هم از نظر تقوا، پاکی، تلاش، فعالیت، سرزندگی و روحیه مبارزه و از خانواده ای اهل علم و ادب بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شهید عباس حیدری را یکی دیگر از شهیدان استان در فاجعه هفتم تیر دانست و افزود: شهید عباس حیدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بودند که ایشان نیز شخصیت برجسته‌ای و فوق‌العاده‌ای بود که از مبارزین قبل از انقلاب بودند که رژیم شاه وی را به بوشهر تبعید کرده بود.

رئیس ستاد هفتم تیر استان بوشهر بیان کرد: این وظیفه ما است که بهتر بتوانیم شهدا را به جامعه معرفی کنیم؛ در همین راستا خیلی تلاش کردیم که اسناد و خاطرات این شهید برزگوار را جمع آوری کنیم و تبدیل به کتاب کنیم ولی به دلیل نبود خانواده ایشان تا کنون نتوانسته ایم در این زمینه موفق باشیم.

وی تاکید کرد: از دوستان و کسانی که در این زمینه اطلاعات و اسناد و مدارکی دارند خواهشم می کنیم تا ما را در تهیه زندگی نامه  این شهید بزرگوار کمک و یاری کنند.

شفیعی به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به خصوص شهید شهریاری و شهید حیدری در استان اشاره کرد و ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر روز دوشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در روستای بحیری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار