خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسؤولان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع)؛
مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) با حضور جمعی از مسؤولان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۵۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تودیع مهدی‌علی بابایی فرمانده سابق و معارفه ضیایی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی شب گذشته با حضور محمدعلی مختاران فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین(ع) و جمعی دیگر از مسؤولان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در سالن اجتماعات این حوزه مقاومت بسیج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان نیروی کارآمد مردمی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند، اظهار کرد: اکنون فعالیت‌های حلقه‌های معرفتی صالحین به عنوان محوریت عملکردی بسیج در تربیت نوجوانان و جوانان جامعه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش قابل توجهی دارد.

مختاران با بیان اینکه دشمن از ظرفیت‌های مختلف خود برای افزایش تهاجم‌های فرهنگی خود استفاده می‌کند، مطرح کرد: حرکت‌های مردمی بسیج در حوزه فرهنگی می‌تواند تهدید تهاجم‌های فرهنگی دشمن را خنثی کند.

بابایی فرمانده سابق حوزه شهید قربانی نیز از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه مقاومت بسیج یاد کرد و افزود: فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه شهید قربانی و کادر شورای این حوزه مقاومت توانمندی‌های ویژه داشته و با عملکرد خود توانسته افتخارات بسیاری را برای حوزه شهید قربانی رقم بزنند.

در پایان این مراسم ضیایی فرمانده جدید حوزه شهید قربانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه استحفاظی این حوزه مقاومت بسیج،‌ تصریح کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم برنامه‌های ابلاغی سپاه و بسیج را به شیوه‌ای مطلوب‌تر در حوزه شهید قربانی دنبال کنیم.
ارسال نظرات