مراسم گرامیداشت شهدای 7تیر همزمان با لیالی مبارک قدر با بازگویی مقام شامخ روحانی شهید عبدالوهاب قاسمی نماینده مازندران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی در سوادکوه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۳۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین کجوری درجلسه ستاد برگزاری مراسم روز قدس و بزرگداشت شهدای 7 تیر با محوریت شهید عبدالوهاب قاسمی و شهدای روحانی شهرستان سوادکوه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان، گزارشی از نحوه  مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در سال گذشته ارئه نمود.

وی ابراز امیدواری کرد:  مراسم امسال  همزمان با لیالی مبارک شب قدر  باشکوه بیش از پیش و تاکید بیشتر با بازگویی مقام شامخ شهید بزرگوار، روحانی شهید عبدالوهاب قاسمی نماینده  مازندران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار گردد.
 
امام جمعه شهرستان با تایید سخنان حجت الاسلام کجوری،خواستار برجسته نمایی سجایای اخلاقی و علمی شهید قاسمی شد.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه روحانیت نقش مهم و تأثیر گذاری در دوران دفاع مقدس ایفا نمود این موضوع  را یاد آوری نمود:  با توجه به تعداد
جمعیت، تعداد کل شهدای شهرستان و تعداد روحانیون شهرستان در آن برهه زمانی بسیار قابل توجه می باشد و این موضوع نقش بسیار برجسته روحانیت را در آن دوران نشان می دهد.

در  این جلسه مصوب گردید با همکاری کلیه ادارات مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر  همزمان با مراسم احیای شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان در مسجد ولیعصر(عج) شهر شیرگاه برگزار گردد.
 
 
انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها